TR gezet voor "Welkom op FOK!"quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het waanzin is toch?Het 'Welkom op FOK!' in de policy behoeft de context dat er geklaagd wordt over de inhoud of beheer van het forum. Onschuldig iemand welkom heten danwel goedlachs voorzichtig de draak steken met deze zin mijn inziens dit beleid niet.
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het waanzin is toch?Het 'Welkom op FOK!' in de policy behoeft de context dat er geklaagd wordt over de inhoud of beheer van het forum. Onschuldig iemand welkom heten danwel goedlachs voorzichtig de draak steken met deze zin mijn inziens dit beleid niet.
Dit gaat mijn vermogen tot begrijpend lezen te boven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles wat niet mag is interessant, en als er op ingegrepen wordt is het nog interessanter. Maar dat zal niet per se betekenen dat dan maar niet moeten ingrijpen.
Wat is er loos dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef isax het volgende:
Was het trouwens de bedoeling dat fok! Zo kut mobiel functioneerd?
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.
En als daar dan vervolgens op ingegrepen wordt, wordt het weer leuk om dat steeds vaker en constanter te gaan posten, en dan krijg je een hellend vlak op een gegeven moment.
Dat zijn de users misschien niet 100% schuld, dat zijn de moderators niet 100% schuld, dat is gewoon een spijtig bijverschijnsel in de onderlinge dynamiek van users en crew in een forum als KLB.
Alles wat niet mag is interessant, en als er op ingegrepen wordt is het nog interessanter. Maar dat zal niet per se betekenen dat dan maar niet moeten ingrijpen.
Ik heb moeite met mobiel quoten, maar dat komt vooral omdat ik worstenvingers heb..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef isax het volgende:
Was het trouwens de bedoeling dat fok! Zo kut mobiel functioneerd?
Flauw. Verzin eens iets anders. Photoshop bijvoorbeeld mannentepels over vrouwentepels heen zodat je tettenpics legaal kan posten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.
Stap 1: Er staat in de policy dat iets niet magquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit gaat mijn vermogen tot begrijpend lezen te boven.
Maar dan wel lekker patat blijven eten hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb moeite met mobiel quoten, maar dat komt vooral omdat ik worstenvingers heb..
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.
* NanKing f5 mail Als een mofoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
@:Vanillekwark
@:Amarantha
@:hugecooll
@:Danny
@:Driepink
@:Nanking
@:yvonne
Is de tijd van Driepink als mod in de KLB niet mooi geweest zo? Hij sprong bij toen VK in een opwelling ineens drie dagen geen mod meer was maar die tijd is nu geweest toch?
Ziet u tevens mijn sollicitatie via forum@fok.nl tegemoet.
Lees de policy dan, tetten mogenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Flauw. Verzin eens iets anders. Photoshop bijvoorbeeld mannentepels over vrouwentepels heen zodat je tettenpics legaal kan posten.
Het is gewoon een kromme zin hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Stap 1: Er staat in de policy dat iets niet mag
Stap 2: Dat gaat dan gepost worden door users om de grens op te zoeken
Stap 3: Moderators reageren daarop met moderatie
Stap 4: Het is nu nog veel interessanter om te posten, want moderatie uitlokken is 10/10 goede leuk
Stap 5: Het wordt nog vaker gepost, want uitdagen
Stap 6: Er wordt steeds meer op ingegrepen, want ondertussen is het negatieve stemmingmaking en uitlokking moderatie
Stap 7: ???
Stap 8: Profit!
Blijft grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lees de policy dan, tetten mogen
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Flauw. Verzin eens iets anders. Photoshop bijvoorbeeld mannentepels over vrouwentepels heen zodat je tettenpics legaal kan posten.
Soms blijven mijn teksten staan als ik ze al gepost heb, soms is dat balkje weg die laat zien waar je typt, soms als ik iets quote doet hij het 2x.quote:
Toevoegen van de 'we' was voldoende geweest hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het stapsgewijs voor je uitgelegd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
Vanochtend in de mist voelde dat echt alsof ik aan het naaktlopen was.
Klinkt ook nog koud in de ochtend?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
Ik heb geen panty aan vandaag, rokjesdag
Vanochtend in de mist voelde dat echt alsof ik aan het naaktlopen was.
Ik zit de hele tijd te klieren, maar hier wil ik nog wel even serieus op reageren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.
Wat staat hier en wie zegt dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat de evolutie onzin is want je ziet nu toch ook niet ineens apen in mensen veranderen![]()
Deze was serieusmensen
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb het nooit koud op de fiets, dan fiets ik gewoon wat harder.
Okquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat de evolutie onzin is want je ziet nu toch ook niet ineens apen in mensen veranderen![]()
Deze was serieusmensen
Iemand zei dat de evolutie onzin is omdat je nu ook niet dingen ziet evoluerenquote:
oh wachtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt heel vervelend hoe crack mij altijd belachelijk zit te maken hier
Oneens. Als ik een user 10 keer hetzelfde zie posten puur om wat te stoken is dat gewoon negatief stemming maken, ook vanuit een user.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te klieren, maar hier wil ik nog wel even serieus op reageren.
Dit is alleen maar negatieve stemmingmakerij door de harde hand waarmee hier tegen wordt opgetreden. Een negatieve spiraal die al enkele jaren is ingezet maar die bij dit soort onschuldige opmerkingen furore maakt bij users die niet volgens het keurslijf posten.
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @NanKingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:12 schreef xcachet het volgende:
Ik wil geen blauwe username. Roze is het nieuwe #goals
En terecht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @:nanking
Maar gewoon een roze naam op mijn verjaardag zonder de rechten kan toch wel, @NanKing?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @:nanking
#IKSTEUNMIJNMODquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik nagenoeg niet postquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb jou al zeker een maand geen note meer gegeven.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
#IKSTEUNMIJNMODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Meestal welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gedraagt je immer voorbeeldig natuurlijk
nee @Vanillekwark en ik hebben een normale discussie, niets aan de handquote:
good girl cachiequote:
Knappe vent.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee @:vanillekwark en ik hebben een normale discussie, niets aan de hand
vervelende negatieve stemmingmakerij dit van je
Jij hebt anders een dalletje van 13 tot 14 maart in je positieve bijdragen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dit zag ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt anders een dalletje van 13 tot 14 maart in je positieve bijdragen.
Eerst naar jezelf kijken aub.
Hm ligt eraan. Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar gewoon een roze naam op mijn verjaardag zonder de rechten kan toch wel, @:NanKing?
Echt hequote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm ligt eraan. Wanneer ben je jarig?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog lang niet.
Haaaaahahaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |