Cute hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat driepinkie dan maar verlegen zou zijn
geloof het bijna maar toitoiiiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.
Alsof je dan nog iets ziet op je scherm.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Goddelijk weergenot. Denk dat ik op een terrasje ga zitten met laptop om daar laatste beetjes werk af te maken.
Zeker. Kwestie van een fatsoenlijk scherm met genoeg backlight (en niet zo'n glanzend scherm).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof je dan nog iets ziet op je scherm.
En je vriendje dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Mag ook gewoon tijdens studeren hoor
BIJNA WEEKEND JAAAA HAHAquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Mag ook gewoon tijdens studeren hoor
Huh wat bedoel jequote:
Bro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.
Hoezo? Ik loop wel op schema, alleen deze toets van vorig jaar nog. Maar laat het af en toe echt liggen ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bro.
Ja dan moet je wel echt aan de bak.
Ja de ph waarde is hier altijd op een ietwat hoog niveauquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja goeie grap gewoon halve sc is depressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |