abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185800982
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:19 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Nee, het zijn mannen die sex hebben met mannen.Maar 80% van die mannen noemt zich dus geen homo maar hetero (met de bijbehorende leefstijl).
Dat je het doet met een man maakt nog niet dat je jezelf homo noemt.

Het feit is dat het mannen zijn die sex hebben met mannen. Dat is alles.
Het is echt een groot misverstand dat deze banen een "homoding" zijn. Het is een "mannending".
Dus als ik spullen ga jatten maar mezelf geen dief noem dan ben ik ook geen dief?
pi_185800992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als je iets naar beneden kijkt zie je de heg van de achtertuin. En volgens Google earth is het vanaf de achtertuin tot het dichtstbijzijnde bosje over de sloot nog 100 meter. Die vrouw is een typische zoek overal naar problemen type.
riekt naar snowflake syndroom
pi_185801018
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:23 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Dus als ik spullen ga jatten maar mezelf geen dief noem dan ben ik ook geen dief?
Hangt ervan af wat je pikt en waarom je dat pikt.
pi_185801191
Oplossing is simpel.
Tijdje dagelijks foto maken van kentekens aldaar en online plaatsen, hetzij op FB of www.viezemannetjes.nl
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:53:47 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185801383
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:38 schreef myShizzle het volgende:
Oplossing is simpel.
Tijdje dagelijks foto maken van kentekens aldaar en online plaatsen, hetzij op FB of www.viezemannetjes.nl
Ik heb op die link geklikt. ;(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185801750
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb op die link geklikt. ;(
er is geen weg meer terug
pi_185806087
Kan dit huis niet aan @Samuel24 worden verkocht?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  zaterdag 23 maart 2019 @ 17:23:15 #218
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185806161
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 17:18 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kan dit huis niet aan @:Samuel24 worden verkocht?
Als ik flinke forse korting krijg. Dan ga ik daar echt niet moeilijk over doen hoor. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185806366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 17:23 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Als ik flinke forse korting krijg. Dan ga ik daar echt niet moeilijk over doen hoor. :')
Beest samuel
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_185807790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 04:18 schreef Peter het volgende:

[..]

De privacywetgeving overtreden is een geoorloofd middel?
Ik vind van wel. Zou mijn woonplezier niet laten vergallen door zo'n stel viespeuken.

Maar als die mensen zich aan de privacywetgeving willen houden, dan is ook daar wel een mouw aan te passen hoor. Openbare ruimte, dus filmen mag in beginsel gewoon.
pi_185807817
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk meer last hebben van die grote weg...
Van die weg waren ze zich bewust toen ze het kochten. Het lijkt mij ook niet fijn, maar blijkbaar vonden deze mensen dat niet zo'n probleem.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 19:08:38 #222
117098 Hathor
Effe niet
pi_185807961
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als je iets naar beneden kijkt zie je de heg van de achtertuin. En volgens Google earth is het vanaf de achtertuin tot het dichtstbijzijnde bosje over de sloot nog 100 meter. Die vrouw is een typische zoek overal naar problemen type.
Achter elke boom een homo zien. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_185808776
Maar kan ze dat kind niet aan de andere kant laten slapen? Kijkt het uit over de weilanden.

Alleen kans dat manlief met een nachtkijker even meeloert.
.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:02:30 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_185828151
Ik heb de noodzaak naar dit soort ontmoetingsplekken in het openbaar en de open lucht nooit begrepen. Doe het gewoon thuis. Hetero's hebben er toch ook geen behoefte aan. :?
pi_185828257
quote:
Oosterman heeft als eerst aangeklopt bij de gemeente Medemblik. Die laat in een reactie weten in gesprek te zijn met de politie erover. Het probleem is bekend en niet alleen iets van de afgelopen tijd. Kim: "Onze buren wonen hier al 36 jaar en het is al 32 jaar aan de gang".
Dit stukje zegt eigenlijk alles. Pappen en nathouden, burgers in de kou laten staan. Steeds weer.
pi_185828291
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit stukje zegt eigenlijk alles. Pappen en nathouden, burgers in de kou laten staan. Steeds weer.
Nou ja, die mannen die daar al 32 jaar met veel enthousiasme deze plek bezoeken zijn ook burgers natuurlijk. Dus wat dat betreft is het leven en laten leven. Zo kun je het ook zien Maestro.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_185828330
quote:
99s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb de noodzaak naar dit soort ontmoetingsplekken in het openbaar en de open lucht nooit begrepen. Doe het gewoon thuis. Hetero's hebben er toch ook geen behoefte aan. :?
Ik denk dat het hoofdzakelijk mannen zijn die thuis een gezin (of minimaal een vriendin) hebben zitten.

Maar zelfs als we hun behoeften voor lief nemen, dan kan er toch wel iets worden gedaan om de overlast voor omwonenden te beperken? Al zou je een stel hoge struiken plaatsen die het uitzicht wegnemen...

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nou ja, die mannen die daar al 32 jaar met veel enthousiasme deze plek bezoeken zijn ook burgers natuurlijk. Dus wat dat betreft is het leven en laten leven. Zo kun je het ook zien Maestro.
Ik ben ook voor leven en laten leven. Maar moeders moeten niet aan kleine kinderen hoeven uitleggen wat die mannen daar aan het doen zijn.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:24:03 #228
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_185828511
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik denk dat het hoofdzakelijk mannen zijn die thuis een gezin (of minimaal een vriendin) hebben zitten.

Maar zelfs als we hun behoeften voor lief nemen, dan kan er toch wel iets worden gedaan om de overlast voor omwonenden te beperken? Al zou je een stel hoge struiken plaatsen die het uitzicht wegnemen...
[..]

Ik ben ook voor leven en laten leven. Maar moeders moeten niet aan kleine kinderen hoeven uitleggen wat die mannen daar aan het doen zijn.
Rare gedachtegang om vreemdgaan op deze manier te gedogen.
pi_185828740
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ja sorry. Dit vind ik vals sentiment annex stemmingmakerij. Waar gewoon een halve meter plakpastic op de ramen die daar op uitzien het probleem ook zouden oplossen. Het is een nare mediahype dit, met als doel haat en onverdraagzaamheid aan te wakkeren. Verder houden kinderen zich gelukkig nog niet met die dingen bezig. Ieder antwoord was goed geweest. We projecteren onze eigen angsten en frustratie op onze kinderen.

Verder heeft deze vrouw zichzelf niet goed geïnformeerd voordat ze iets kocht. Vervolgens wil ze alles en iedereen naar eigen hand zetten en de wereld inrichten zoals het haar betaamt. Dat kan niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bart2002 op 24-03-2019 20:37:19 ]
pi_185829030
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:32 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ja sorry. Dit vind ik vals sentiment annex stemmingmakerij. Waar gewoon een halve meter plakpastic op de ramen die daar op uitzien het probleem ook zouden oplossen. Het is een nare mediahype dit, met als doel haat en onverdraagzaamheid aan te wakkeren. Verder houden kinderen zich gelukkig nog niet met die dingen bezig. Ieder antwoord was goed geweest. We projecteren onze eigen angsten en frustratie op onze kinderen.

Verder heeft deze vrouw zichzelf niet goed geïnformeerd voordat ze iets kocht. Vervolgens wil ze alles en iedereen naar eigen hand zetten en de wereld inrichten zoals het haar betaamt. Dat kan niet.
Ik vind dat je wel érg ver doordraaft als je van mensen verwacht dat ze de ramen van hun eigen woning gaan afplakken.

Het is gewoon een onwenselijke situatie dat mensen - niet alleen kinderen, ook anderen - al jarenlang tegen seksende mannen aan moeten kijken.
pi_185829133
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat je wel érg ver doordraaft als je van mensen verwacht dat ze de ramen van hun eigen woning gaan afplakken.
Nou, dat weet ik niet hoor. Het is nu zo dat de hele buitenwereld van mevrouw moet veranderen. Een plek waar ze al 32 jaar met plezier gebruik van maken. Ik zou zeggen dat het best logisch is dat deze heren de oudste rechten hebben. Een beetje logica ben ik altijd wel een voorstander van.
pi_185829595
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies. Daarom kunnen die mensen gewoon het beste kijken of ze er camera's o.i.d. kunnen hangen. Dan is het vermoedelijk snel afgelopen.
pi_185834003
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:45 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik niet hoor. Het is nu zo dat de hele buitenwereld van mevrouw moet veranderen. Een plek waar ze al 32 jaar met plezier gebruik van maken. Ik zou zeggen dat het best logisch is dat deze heren de oudste rechten hebben. Een beetje logica ben ik altijd wel een voorstander van.
Een beetje logica is dat mensen niet gaan lopen seksen in het zicht van kleine kinderen. Als homo's (of wie dan ook) ergens in de bosjes bezig willen, gaan ze hun gang maar. Maar dan wel zodanig dat mensen er niet vanuit hun huis recht tegenaan kijken.

Een beetje logica is: de plek opdoeken of zorgen voor iets van beschutting, zoals het planten van hoge struiken of iets dergelijks. Zo moeilijk hoeft het volgens mij niet te zijn.
pi_185834237
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een beetje logica is dat mensen niet gaan lopen seksen in het zicht van kleine kinderen. Als homo's (of wie dan ook) ergens in de bosjes bezig willen, gaan ze hun gang maar. Maar dan wel zodanig dat mensen er niet vanuit hun huis recht tegenaan kijken.

Een beetje logica is: de plek opdoeken of zorgen voor iets van beschutting, zoals het planten van hoge struiken of iets dergelijks. Zo moeilijk hoeft het volgens mij niet te zijn.
Dit dus.

In plaats van een gemeente die daar woonhuizen neerplempt en al 30+ jaar doet alsof ze er niets mee te maken hebben.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 25 maart 2019 @ 13:21:32 #235
481611 Broodjehamkaasgraag
Voor mij een broodje ham/kaas
pi_185841200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:24 schreef Halcon het volgende:
Camera's ophangen en de beelden op internet zetten. Dan is het vast snel een stuk rustiger.
En hun blackmailen dat je het aan hun vrouw zal tonen? :D
Gat in de markt
  maandag 25 maart 2019 @ 14:18:18 #236
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185842226
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 19:53 schreef Fer het volgende:
Maar kan ze dat kind niet aan de andere kant laten slapen? Kijkt het uit over de weilanden.

Alleen kans dat manlief met een nachtkijker even meeloert.
Kinderen ook maar niet meer in de achtertuin laten spelen. En opletten dat ze godbeterd de achtertuin niet uitlopen?

Snap dit soort dingen niet. En dan ben ik alles behalve preuts te noemen.
Dit is gewoon een ongeschikte plaats. Te dicht bij de normale leefomgeving van mensen.
Dit gaat niet over je zoekt het zelf op, maar over je wordt ermee geconfronteerd in je eigen huis/tuin.

Ik kan me niet voorstellen dat jij het prima zou vinden als je een seks omtmoetingsplaats direct achter je achtertuin zou hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185844159
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 14:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Kinderen ook maar niet meer in de achtertuin laten spelen. En opletten dat ze godbeterd de achtertuin niet uitlopen?

Snap dit soort dingen niet. En dan ben ik alles behalve preuts te noemen.
Dit is gewoon een ongeschikte plaats. Te dicht bij de normale leefomgeving van mensen.
Dit gaat niet over je zoekt het zelf op, maar over je wordt ermee geconfronteerd in je eigen huis/tuin.

Ik kan me niet voorstellen dat jij het prima zou vinden als je een seks omtmoetingsplaats direct achter je achtertuin zou hebben.
Er staat een flinke heg en nog 100-200m weiland
.
pi_185844271
quote:
99s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Rare gedachtegang om vreemdgaan op deze manier te gedogen.
Zijn er dan manieren van vreemdgaan die niet gedoogd worden?
pi_185844304
Hier in de buurt is overigens ook zo'n plaats. Daar was vorig jaar een man overleden aan een hartaanval. Wel lullig voor zijn vrouw, behalve dat hij dood is ,dat je dat dan op zo'n manier te horen krijgt wat je man in zijn vrije tijd uitspookt...
pi_185852111
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Daarom kunnen die mensen gewoon het beste kijken of ze er camera's o.i.d. kunnen hangen. Dan is het vermoedelijk snel afgelopen.
Nederland jankt wel om privacy bij het in de gaten houden van criminaliteit. Want stel dat ze mij afluisteren.

Maar privacy als je een ontmoetingsplaats filmt, nee hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')