Als ik van plan om ergens te gaan wonen doe ik toch zeker wel onderzoek naar wat er in de buurt aan de hand is. Dat je niet direct op zoek gaat naar dit soort dingen kan ik me voorstellen, maar een beetje praten in de lokale kroeg of zo leert je vaak heel veel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:25 schreef Broodjehamkaasgraag het volgende:
[..]
Nou dit zou niet iets zijn waar ik 'research' naar doe bij de aankoop van een huis. Wist niet eens dat dit soort dingen bestond.
Alsof jij nooit anaal doet met je wijfquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar het lijkt me als eega geen leuk idee dat als zij de penis van haar man ontvangt, terwijl hij een uurtje daarvoor in een bruin gat heeft gezeten.
Als ze met 6 man elkaar in de anus aan het nemen zijn kan je dat niet echt meer draaien denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een preutsheid weer trouwens.
Je kunt niet gewoon aan je kinderen de waarheid vertellen of gewoon zeggen dat die mannen met elkaar aan het knuffelen zijn of zo?
Gordijnen dicht en klaar is het gezeik.
Groepsknuffel!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ze met 6 man elkaar in de anus aan het nemen zijn kan je dat niet echt meer draaien denk ik
Ja joh. Anders gewoon ook overdag neuken in de woonkamer. Boeiend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een preutsheid weer trouwens.
Je kunt niet gewoon aan je kinderen de waarheid vertellen of gewoon zeggen dat die mannen met elkaar aan het knuffelen zijn of zo?
Gordijnen dicht en klaar is het gezeik.
Alleen gebeurt het niet in de woonkamer he?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja joh. Anders gewoon ook overdag neuken in de woonkamer. Boeiend.
Oh ja nee dan is het niet erg als je zes en negenjarige dochters daar dag in dag uit uitzicht op hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alleen gebeurt het niet in de woonkamer he?
Maar naast de snelweg meters van hun huis vandaan.
Je zult een verrekijker nodig hebben om duidelijk te zien wat ze aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja nee dan is het niet erg als je zes en negenjarige dochters daar dag in dag uit uitzicht op hebben.
Niet echt, het is direct achter de achtertuin. 30 meter verderop en dan zet ik het ruim op. (Want zover ik het zie is die tuin geen 30 meter diep).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zult een verrekijker nodig hebben om duidelijk te zien wat ze aan het doen zijn.
Ik snap de klacht op zich wel hoor. Maar vind het een beetje overdreven. Die vrouw in de OP maakt van een mug een olifant.
Welke achtertuin?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet echt, het is direct achter de achtertuin. 30 meter verderop en dan zet ik het ruim op. (Want zover ik het zie is die tuin geen 30 meter diep).
Kinderen maar binnen houden dan? Want als ze in hun achtertuin spelen is het 5 meter verderop?
Maar geen boomhut bouwen in het stukje direct achter de achtertuin, want dan wordt het een seksplek?
Echt dude, het maakt me echt geen reet uit (pun intended) dat het mannen zijn. Maar zo direct achter huizen is gewoonweg ongepast. Mensen kunnen zo geen gebruik maken van hun eigen achtertuin, van hun eigen huis.
Toe nou zeg. Ben je werkelijk zo achtelijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welke achtertuin?
Ik zie een stuk grasveld met een paar ranzige sloten er om heen.
Je zou ook gewoon een schutting kunnen bouwen.
Waarom geen schutting bouwen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Toe nou zeg. Ben je werkelijk zo achtelijk?
Ja, wat dacht je van thuis?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
overal zit je wel bij iemands achtertuin
je moet toch ergens elkaar kunnen neuken??
De privacywetgeving overtreden is een geoorloofd middel?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:24 schreef Halcon het volgende:
Camera's ophangen en de beelden op internet zetten. Dan is het vast snel een stuk rustiger.
MSM. Men who have sex with men.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:43 schreef jajablahblah het volgende:
Er zijn echt wel van deze ontmoetingsplekken die niet in het gedoogbeleid vallen en waar door de overheid gehandhaafd wordt. Blijkbaar valt deze plek hier niet onder.
Waarom de gemeente hier niet een flinke haag met groenblijvende struiken plant is mij een raadsel.
Oh, en het heet homo-ontmoetingsplaats maar het is algemeen bekend dat het in 80% van de mannen om hetero’s gaat.
Huh?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:43 schreef jajablahblah het volgende:
Oh, en het heet homo-ontmoetingsplaats maar het is algemeen bekend dat het in 80% van de mannen om hetero’s gaat.
Mannen met gezinnen die na het gebeuren op die "homo"-ontmoetingsplaats gewoon weer terug naar vrouw en kinderen gaan.quote:
Inderdaad. En dat zijn dus vaak geen mannen die zich homosexueel noemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
MSM. Men who have sex with men.
Hoe lang staan die huizen er eigenlijk ? Was de ontmoetingsplek er niet al eerder ?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet echt, het is direct achter de achtertuin. 30 meter verderop en dan zet ik het ruim op. (Want zover ik het zie is die tuin geen 30 meter diep).
Kinderen maar binnen houden dan? Want als ze in hun achtertuin spelen is het 5 meter verderop?
Maar geen boomhut bouwen in het stukje direct achter de achtertuin, want dan wordt het een seksplek?
Echt dude, het maakt me echt geen reet uit (pun intended) dat het mannen zijn. Maar zo direct achter huizen is gewoonweg ongepast. Mensen kunnen zo geen gebruik maken van hun eigen achtertuin, van hun eigen huis.
Jaja , jij stond daar zeker met je enquete boekje. Meneer de homo mag ik u wat vragen? Neukt u hier voor het echie of voor het neppie?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:37 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Mannen met gezinnen die na het gebeuren op die "homo"-ontmoetingsplaats gewoon weer terug naar vrouw en kinderen gaan.
[..]
Inderdaad. En dat zijn dus vaak geen mannen die zich homosexueel noemen.
Ik kan me niet voorstellen dat je niet kunt bedenken dat hier allang onderzoek naar gedaan isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jaja , jij stond daar zeker met je enquete boekje. Meneer de homo mag ik u wat vragen? Neukt u hier voor het echie of voor het neppie?
Gr
het zijn toch echt mannen die seks hebben met mannen, dus homo of biseksueel. Zeker geen hetero's. Ik snap dat het muggenziften is maar dat deze mannen zichzelf geen homo noemen is niet relevant / doet niets af aan de feitelijkhedenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:40 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je niet kunt bedenken dat hier allang onderzoek naar gedaan is![]()
Dit fenomeen is echt niet iets van de laatste jaren hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |