Ja maar wat is je concrete plan dat er iets aan gedaan kan worden dan behalve roepen dat het allemaal kut is?quote:
er is een heuse team aan mods en fa's en dan moet een tiener een oplossing verzinnen. Zie dit is beklaag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar wat is je concrete plan dat er iets aan gedaan kan worden dan behalve roepen dat het allemaal kut is?
Posts puur verwijderen omdat ze jou niet aanstaan is niet echt een oplossing te noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
er is een heuse team aan mods en fa's en dan moet een tiener een oplossing verzinnen. Zie dit is beklaag.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Posts puur verwijderen omdat ze jou niet aanstaan is niet echt een oplossing te noemen natuurlijk.
Daar komt het op neer toch? Je vind de reacties van bepaalde users niet wenselijk en ziet die reacties graag verwijderd. Dat lijkt me meer symptoombestrijding dan een structurele oplossing.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar komt het op neer toch? Je vind de reacties van bepaalde users niet wenselijk en ziet die reacties graag verwijderd. Dat lijkt me meer symptoombestrijding dan een structurele oplossing.
Dat staat letterlijk nergens en kan je ook nergens uit halen. Je kan er wel uithalen dat ik die mail onder andere schrijf aan de hand van de content policy.quote:puur verwijderen omdat ze jou niet aanstaan
Krijg het idee dat je vooral je gelijk probeert te halen door op alle slakken zout te willen leggen. Maar ik ben wel klaar hiermee, dit topic is meer voor matige grappen en gifjes dan voor policygeneuzel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
[..]
Dat staat letterlijk nergens en kan je ook nergens uit halen. Je kan er wel uithalen dat ik die mail onder andere schrijf aan de hand van de content policy.
zeer matige comeback. 3/10quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg het idee dat je vooral je gelijk probeert te halen door op alle slakken zout te willen leggen. Maar ik ben wel klaar hiermee, dit topic is meer voor matige grappen en gifjes dan voor policygeneuzel.
[ afbeelding ]
Ik ben afgehaakt en zat je POHI te lezen. Heftige ongeluk gehad zie ik?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mobiele layout weer eens kuren had
Waar schrijf je dit precies?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:43 schreef SuperHartje het volgende:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:15 schreef SuperHartje het volgende:
@:LTVDK Je enorme positiviteit en wilskracht is zeker een compliment waard! Je ben een echte doorzetter met een mooi karakter.
@:Beathoven Wil je complimenteren voor je mooie bijdragen in BNW. Ik kan je input altijd enorm waarderen.
@:Yasmin23 je bent een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |