wel een carriere switch, van bn er naar grasleggertquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De graszoden zijn ook terecht.
Ja ik was doodsbangquote:
Wat een merkwaardig gerechtje...quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Had het kunnen weten , ik zeg maar niets, paneermeel moet ook door de saus
pfff Jessie dan, die had het over een fullcolordeksel, logo's, die denkk dat ze die man of vrouw af gaan schieten de ruimte inquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Erik moet zich echt even in uitvaartkisten gaan verdiepen, want hij praat nu poep.
lekker sudderenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel legt even 2 blokken met bevroren schnitzels in de oven.....ontdooien maar....
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pfff Jessie dan, die had het over een fullcolordeksel, logo's, die denkk dat ze die man of vrouw af gaan schieten de ruimte in
Jessie en GJ deden toch in UTO 1 ook iets met uitvaarten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pfff Jessie dan, die had het over een fullcolordeksel, logo's, die denkk dat ze die man of vrouw af gaan schieten de ruimte in
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie en GJ deden toch in UTO 1 ook iets met uitvaarten?
maar je mag zelf timmeren, kijk eens op uitvaart.nl wat je allemaal zelf kan laten doen en vastleggen, scheelt honderden euro squote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Erik denkt dat de meeste kisten spaanplaat zijn, met een laagje vernis....is niet waar Erik.
Ja en Jacco had een kist laten komen en ging zogenaamd zijn eigen begrafenis voorbereiden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een kennis van me kwam toen gitaar spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ja daarom, herhaling op herhaling iedere keer
Die kist was later een bloembak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja en Jacco had een kist laten komen en ging zogenaamd zijn eigen begrafenis voorbereiden.
Je mag volgens mij zelfs in doeken gecremeerd of begraven worden, weliswaar het liefst zoveel mogelijk natuurlijke materialen en dat is spaanplaat echt niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar je mag zelf timmeren, kijk eens op uitvaart.nl wat je allemaal zelf kan laten doen en vastleggen, scheelt honderden euro s
Dat is toch nooit van de grond gekomen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een herdenkingsdienst.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is toch nooit van de grond gekomen?
oke, vergeet het spaanplaat maarrrrrr https://www.uitvaartkist-online.nl/tags/ikea/ geen grap. Mensen weten het niet en orienteren zich nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je mag volgens mij zelfs in doeken gecremeerd of begraven worden, weliswaar het liefst zoveel mogelijk natuurlijke materialen en dat is spaanplaat echt niet.
Ook 2 vrouwen volgens mij.quote:
klopt, dat wilde mijn vader, ong 2 jaar geleden, lag in doeken gewikkeld, hij ging de oven in en zag het doek om hem heen verbranden, en de contouren van een lichaam, eigenlijk heel mooi, maar was wel ff wennen zeg maarquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je mag volgens mij zelfs in doeken gecremeerd of begraven worden, weliswaar het liefst zoveel mogelijk natuurlijke materialen en dat is spaanplaat echt niet.
De laatste 2 jaar 3 kisten in mijn handen gehad,ik vind het wel best.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, vergeet het spaanplaat maarrrrrr https://www.uitvaartkist-online.nl/tags/ikea/ geen grap. Mensen weten het niet en orienteren zich niet
Niemand wilde de pijp uit gaan voor zequote:Op donderdag 21 maart 2019 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is toch nooit van de grond gekomen?
Dat zal best.quote:
Lijkt me vreselijk om te zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt, dat wilde mijn vader, ong 2 jaar geleden, lag in doeken gewikkeld, hij ging de oven in en zag het doek om hem heen verbranden, en de contouren van een lichaam, eigenlijk heel mooi, maar was wel ff wennen zeg maar
Prachtig! Je ziet nu ook mandjes...quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt, dat wilde mijn vader, ong 2 jaar geleden, lag in doeken gewikkeld, hij ging de oven in en zag het doek om hem heen verbranden, en de contouren van een lichaam, eigenlijk heel mooi, maar was wel ff wennen zeg maar
het heeft wat, tis heel duidelijk, maar ook wel goed voor verwerkingsproces, en het heeft echt iets mooisquote:
Heel veel riet zelfs, panterprint is een optie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Prachtig! Je ziet nu ook mandjes...
Dat is zeker even wennen.En op 1 of andere manier snap ik het.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heel veel riet zelfs, panterprint is een optie.
we denken in oplossingen, die kist gaat er niet komenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr gezellig onderwerp
van Kist op bestelling
naar crematie in doeken
Die ligt nu onder de busbaanquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heel veel riet zelfs, panterprint is een optie.
Nee ik zie het Erik ook niet doen. Dat slaapt er een nachtje over en zegt dan ik doe het nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
we denken in oplossingen, die kist gaat er niet komen
Dat is het moeilijke en ook het definitieve, als een lichaam de grond in gaat of in de oven.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel gaat later als Tijgergarnaal de oven inquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr gezellig onderwerp
van Kist op bestelling
naar crematie in doeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik dus ook.Hij verzint nu al smoesjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef IkFok het volgende:
[..]
Nee ik zie het Erik ook niet doen. Dat slaapt er een nachtje over en zegt dan ik doe het niet
Natuurgebied.quote:
Voor het eerst dat ik het met Jessie eens ben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie over Cristel - De moeder van de groep, irritante kwast.
Hoe op.quote:
Dat kan hier UTO / Verjaardagstopic #6 - Feliciteer hier UTO-ers met hun verjaardagquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het met Jessie eens ben.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel gaat later als Tijgergarnaal de oven in
lekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wasmachine gedoe
stroom klapt er steeds uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat ook wel gebeurenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Van mij mag Cristel volgende keer weer heel veel stemmen krijgen, Hiske ook trouwens.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lekkah
wasmachine gedoe
stroom klapt er steeds uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dom gelul, gaat toch niet door
te idioot voor woorden
Het liefst samen, zou dat een utopie zijn, ach dromen magquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Van mij mag Cristel volgende keer weer heel veel stemmen krijgen, Hiske ook trouwens.
Cristel valt al een tijdje door de mand. Zelfs Hiske ziet het die geen haar beter is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:02 schreef Bestweldonker het volgende:
Cristel - Ik ben meer van het oplossen.
Jessie - Dan wordt het tijd dat je het knopje op aan zet.
Vervolgens zei ze dat ze de konop al had aangezet....Jessie: o,nou dan is ie kapotquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:02 schreef Bestweldonker het volgende:
Cristel - Ik ben meer van het oplossen.
Jessie - Dan wordt het tijd dat je het knopje op aan zet.
ik gun ze Hiske gewoon meer, en vind het echt vervelend dat Chris ze krijgt, niet omat Chris het niet verdient, maar Hiske gewoon meer, een soort van onrechtquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Lastig is dat,in feite zijn ze beide even erg,maar op een andere manier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Cristel valt al een tijdje door de mand. Zelfs Hiske ziet het die geen haar beter is.
Hiske en Chris zijn vriendinnen, maar Hiske lult over Chris als ze er niet bij is. Dat is een no go in mijn ogenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik gun ze Hiske gewoon meer, en vind het echt vervelend dat Chris ze krijgt, niet omat Chris het niet verdient, maar Hiske gewoon meer, een soort van onrecht
ja ma ma maar uhh uh His is vlieftquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hiske en Chris zijn vriendinnen, maar Hiske lult over Chris als ze er niet bij is. Dat is een no go in mijn ogen
Ik wil ook heel graag Hiske op de bank, maar het schuim beslist de publieksstemmen en die zijn met heel veel meer dan wij hier op Fok!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik gun ze Hiske gewoon meer, en vind het echt vervelend dat Chris ze krijgt, niet omat Chris het niet verdient, maar Hiske gewoon meer, een soort van onrecht
Ja ik weet het niet zo goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
ja ma ma maar uhh uh His is vlieft
Hiske heeft altijd geprobeerd mee te liften op Christel, sieraden helpen maken, tasjes etc. heel Hiske haar dng niet, Hiske vond dat goed, maar is wel haar exclusiviteit kwijtgeraakt aan Hiske zo, en dan nu, krijgt ze ook nog eens een grote waffel van His!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hiske en Chris zijn vriendinnen, maar Hiske lult over Chris als ze er niet bij is. Dat is een no go in mijn ogen
Je hebt wel een punt,ik heb Christel nog nooit over Hiske gehoord.quote:
Fixed 4uquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske heeft altijd geprobeerd mee te liften op Christel, sieraden helpen maken, tasjes etc. heel Hiske haar dng niet, Hiske Cris vond dat goed, maar is wel haar exclusiviteit kwijtgeraakt aan Hiske zo, en dan nu, krijgt ze ook nog eens een grote waffel van His!
Heb een stukje van Chris bij jens mee gekregen, had ze zich daar ook weer opgedrongen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:09 schreef QuarterBack het volgende:
Chissie weet gewoon niet wanneer ze op moet rotten, zo'n dik bord heeft dat mens voor haar kop
Wie er gelijk heeft of wie er meer doet is niet zo belangrijk. Je valt je vriendin niet af en dat is wat Hiske doet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske heeft altijd geprobeerd mee te liften op Christel, sieraden helpen maken, tasjes etc. heel Hiske haar dng niet, Hiske vond dat goed, maar is wel haar exclusiviteit kwijtgeraakt aan Hiske zo, en dan nu, krijgt ze ook nog eens een grote waffel van His!
exactquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie er gelijk heeft of wie er meer doet is niet zo belangrijk. Je valt je vriendin niet af en dat is wat Hiske doet.
Omdat Cris een botte keiharde bitch is en His weet dat nu.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie er gelijk heeft of wie er meer doet is niet zo belangrijk. Je valt je vriendin niet af en dat is wat Hiske doet.
en Hiske niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Omdat Cris een botte keiharde bitch is en His weet dat nu.
Ook !quote:
Nou en of!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Heb een stukje van Chris bij jens mee gekregen, had ze zich daar ook weer opgedrongen?
Dat zal best, haar werkwijze is overal hetzelfde, aankleven bemoeiallen en bullshit raad geven, en niet willen zien wanneer ze ongewenst isquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Heb een stukje van Chris bij jens mee gekregen, had ze zich daar ook weer opgedrongen?
Dat gefröbel van Christel mag helemaal geen naam hebben. 'Kunstenares'quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske heeft altijd geprobeerd mee te liften op Christel, sieraden helpen maken, tasjes etc. heel Hiske haar dng niet, Hiske vond dat goed, maar is wel haar exclusiviteit kwijtgeraakt aan Hiske zo, en dan nu, krijgt ze ook nog eens een grote waffel van His!
Echt zo naar.....vanmorgen zat ze ook met haar nieuwsgierige neus bij de post van Franny, die was nog aan het lezen maar gewoon vragen blijven stellen, ondertussen het haar achter de oren van sjellie stoppen die ook aan het lezen was, en de tranen van Franny wegvegen, ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou en of!![]()
Jens zei nog - Dan vraag ik om ruimte voor mijzelf en op de 1 of andere manier kan dat dan niet.
Cristel - Ja, daarin heb ik niet goed geluisterd naar je....en bleef vervolgens gewoon zitten.
Ik ken activiteitenbegeleiders die veel begaafder zijn dan Cris.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gefröbel van Christel mag helemaal gen naam hebben. 'Kunstenares'
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ken activiteitenbegeleiders die veel begaafder zijn dan Cris.
En wat te denken van hen die aan zo'n programma meedoen?quote:
Toch zie ik best veel sieraden hangenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gefröbel van Christel mag helemaal geen naam hebben. 'Kunstenares'
dat weet ik, pinterestkunstenaresse noem ik haar, maar ze had Hiske daar buiten moeten houden om nog enige exclusiviteit voor haar zelf te behouden, dat zeg ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gefröbel van Christel mag helemaal geen naam hebben. 'Kunstenares'
Die 'sieraden' kun jij ook maken met je ogen dicht. Idem dito die streetsblokken en die geschilderde siloplaten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch zie ik best veel sieraden hangen
Dus dat!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je of ik kettinkjes en oogjes en steentjes online bestellen, kunnen we samen een betere toko openen, dan dat nu daar staat !quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar geen weet van? Jij dus wetquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat!
Het hangt daar maar te hangen, ze verkoopt geen drol.
jij krijgt geen schuimpjesquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je of ik kettinkjes en oogjes en steentjes online bestellen, kunnen we samen een betere toko openen, dan dat nu daar staat !
quote:
Plagen ze je? Kutwijven.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en jij trekt geen schuimpjes aan
Het is een beetje zoals Billy!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 'sieraden' kun jij ook maken met je ogen dicht. Idem dito die streetsblokken en die geschilderde siloplaten.
Ja, die twee werkten echt. Deze doen alsof ze af en toe hard werken. Ze kosten alleen maar geld maar brengen niks op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals Billy!
Als je maar hard genoeg roept dat je kunst maakt, zijn er altijd wel een aantal onbenullen die het geloven, je adoreren en het kopen.
De mensen die echt iets voor een groot publiek maakten, zoals een Nico of José, pretendeerde helemaal niets en verkochten heel goed.
Best schandalig eigenlijk. Billy had daar ook een handje van. Kwam er altijd bij zitten en ouwehoeren en zich onderwijl vol proppen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:26 schreef QuarterBack het volgende:
Christel meldt Jessie even dat de eten op woensdag en de high tea goed gaan, afgelopen week toch ¤150 verdiend
Jessie, beter, en je kan lekker eten
Het genieten van lekker eten en drinken door Chris&His met de gasten en betaald door de gasten van buiten was al een tijdje duidelijk
[ afbeelding ]
Gaan we volgende keer weer proberen haar een PS te geven.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag Hiske op de bank, maar het schuim beslist de publieksstemmen en die zijn met heel veel meer dan wij hier op Fok!
Het is utopia twee he?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best schandalig eigenlijk. Billy had daar ook een handje van. Kwam er altijd bij zitten en ouwehoeren en zich onderwijl vol proppen.
Jessie doelde daar ook op, de dames regelen het wel natuurlijk maar eten zelf lekker mee op kosten van de gastenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best schandalig eigenlijk. Billy had daar ook een handje van. Kwam er altijd bij zitten en ouwehoeren en zich onderwijl vol proppen.
Ach, het kost niets. Het levert zelfs nog wat op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:29 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jessie doelde daar ook op, de dames regelen het wel natuurlijk maar eten zelf lekker mee op kosten van de gasten
Ik hoop het, maar op Fok! zijn we echt zwaar in de minderheid, we slaan nog geen deuk in een pakje boter, maaaaaaaar............proberen ben ik voor!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:29 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Gaan we volgende keer weer proberen haar een PS te geven.
Ja maar Jessie heeft het steeds over uto1quote:
Ja maar dat is Jessie dus die moet niet zeiken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat hele eten met levert geen drol op.Jessie zei het net leuk.
150 euro,100 euro boodschappen.Als het niet meer is.
Klopt, maar het stak Jessie dat die twee toch iets doen wat een beetje geld oplevert , al is het in eigenbelangquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, het kost niets. Het levert zelfs nog wat op.
Ach, Jessie zei ook dat de bakkerij al 4000 euro winst gedraaid had.............quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat hele eten met levert geen drol op.Jessie zei het net leuk.
150 euro,100 euro boodschappen.Als het niet meer is.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar op Fok! zijn we echt zwaar in de minderheid, we slaan nog geen deuk in een pakje boter, maaaaaaaar............proberen ben ik voor!
Heeft die vakantie?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:32 schreef wyno het volgende:
Goh Jensje ligt ook weer lekker onderuit op de bank. Hij zal het eten wel geroken hebben en ondanks zijn vermoeidheid zo meteen wel weer een flink bord naar binnen weten te stouwen, op zo'n moment mankeren ze allemaal niets. Als het eten op is zal Mylene hem wel weer over haar rug gooien om hem in z'n bedje te leggen. Teddy erbij en Jensje kan weer slapen.
Hij had de inkoop van de ovens en de verbouwing e.d. niet meegerekend bij zijn kosten/baten analyse.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, Jessie zei ook dat de bakkerij al 4000 euro winst gedraaid had.............![]()
![]()
![]()
Iedereen kan de cijfers daar controleren dat ligt elke week op tafel. Als het niet klopt denk ik dat er aan de bel is getrokken. Alhoewelquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, Jessie zei ook dat de bakkerij al 4000 euro winst gedraaid had.............![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel leuk dat Jens gewoon zijn eigen gang gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:32 schreef wyno het volgende:
Goh Jensje ligt ook weer lekker onderuit op de bank. Hij zal het eten wel geroken hebben en ondanks zijn vermoeidheid zo meteen wel weer een flink bord naar binnen weten te stouwen, op zo'n moment mankeren ze allemaal niets. Als het eten op is zal Mylene hem wel weer over haar rug gooien om hem in z'n bedje te leggen. Teddy erbij en Jensje kan weer slapen.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen kan de cijfers daar controleren dat ligt elke week op tafel. Als het niet klopt denk ik dat er aan de bel is getrokken. Alhoewel
Je spreekt jezelf wel erg tegen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Jens gewoon zijn eigen gang gaat.
Lekker liggen, niks doen, nou ja, post schrijven en zich vooral niks aantrekken van koning Jessie!
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:34 schreef wyno het volgende:
[..]
Ja, wanneer niet? Het is een echte kerel hoor!
Wat is er zo grappig aan ?quote:
"Iedereen kan de cijfers daar controleren".quote:
Uhh okquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
"Iedereen kan de cijfers daar controleren".
Als je zelf daar de lol niet van inziet, heb ik met je te doen.
Ja hoor, en dat wordt dan normaal gevonden, je zult ook wel fan zijn van de zakkenkoning dan. Ik walg van dat soort figuren. Zeg helemaal niet dat Jessie alles goed doet, maar hou toch meer van een beetje actie! Je zult thuis steeds maar van die hangapen hebben rondhangen!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Jens gewoon zijn eigen gang gaat.
Lekker liggen, niks doen, nou ja, post schrijven en zich vooral niks aantrekken van koning Jessie!
Meer dan de helft zit daar als vakantie kamp.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:40 schreef wyno het volgende:
[..]
Ja hoor, en dat wordt dan normaal gevonden, je zult ook wel fan zijn van de zakkenkoning dan. Ik walg van dat soort figuren. Zeg helemaal niet dat Jessie alles goed doet, maar hou toch meer van een beetje actie! Je zult thuis steeds maar van die hangapen hebben rondhangen!
We kijken naar een tv programma, waar alle individuen een eigen rol hebben, waar je een beetje met elkaar om moet kunnen gaan, maar waar je ook absoluut jezelf mag zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:40 schreef wyno het volgende:
[..]
Ja hoor, en dat wordt dan normaal gevonden, je zult ook wel fan zijn van de zakkenkoning dan. Ik walg van dat soort figuren. Zeg helemaal niet dat Jessie alles goed doet, maar hou toch meer van een beetje actie! Je zult thuis steeds maar van die hangapen hebben rondhangen!
Net als bij de beesten. Wie er het eerst bij is vreet zich zo vol mogelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn met zeven mensen aan tafel en meer dan de helft van het eten is op. Nu komen er drie mensen bij.....succes
Zij denken: Een voor allen, en alles voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn met zeven mensen aan tafel en meer dan de helft van het eten is op. Nu komen er drie mensen bij.....succes
Ik ben fan van niemand!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:40 schreef wyno het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik ben fan van niemand!
Ik hou van RLS programma's.
Het schuim is alweer in grote getale aan het bestellen!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
wat een vreselijke opdruk op de trui van jessie
Oh, dan staat de douche er al snel..quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het schuim is alweer in grote getale aan het bestellen!
Mandalin? Mandalay ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
En Mylain heeft een positieve mening over the road to .. lijn ..
Ik ga voor 3 douches, ze zijn tenslotte met 15 man, ......soms.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dan staat de douche er al snel..![]()
The road to New York ....noemde Jessie en Merel het.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
En Mylain heeft een positieve mening over the road to .. lijn ..
Die heeft al een beste kont.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh, het is geen CUT HOER, KOET HOER!![]()
Dit zijn toch de leuke dingen voor ons.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En zo trots op zijn hoodie, ik ga bijna neer!![]()
Dit is echt geweldig, daarom is een RLS zo leuk, je bent erbij!quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit zijn toch de leuke dingen voor ons.
Over 3 weken zal het gras wel 2 kontjes hoog zijn ...quote:
Haar grote vriendin Merel komt bij haar wonen. Ze is de hele week al vol lof voor Merel en oh zo enthousiast dat ze samen gaan wonenquote:
Yééeééééé'hhhhquote:
Met een perenijsje!quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef DKUp het volgende:
Moraalridder probeert op te vallen, wat een ongemakkelijk die lul
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Jens: Ik zie geen Koetuur maar kuthoer, tegen Jessie.![]()
Een beetje neuken met een nieuwe neuker en ze weet niet meer wie TimTim is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef QuarterBack het volgende:
Frennie is Timokleef snel vergeten, zoals verwacht
Wie is de moraalridderquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef DKUp het volgende:
Moraalridder probeert op te vallen, wat een ongemakkelijk die lul
Brandon. Maar dat wist je welquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Erik: Waar is het feestje ? Waar is mijn bier ?![]()
Nee dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Brandon. Maar dat wist je wel![]()
Erik Schultenbrau, voor elk feestje.quote:
Ja, dat laat hij zich niet door zijn neus boren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Erik Schultenbrau, voor elk feestje.![]()
Dat went wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ben iedere x die kat aan het zoeken , als men hier keesje zegt
Cement erover en een lading nieuwe ervoor in de plaatsquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Kunnen ze gewoon niet in dat huisje blijven?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:
Nog meer Hoog Kut Hoer Hoodies!quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie toch maar in de kleding en plotteren.
Ik weet alleen van haar vader en Tim, meer weet ik niet.quote:
en van haar broerquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet alleen van haar vader en Tim, meer weet ik niet.
Tnxquote:
Wat een blamagequote:Op donderdag 21 maart 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie dringt voor bij het roken, hij pakt tippies op van de grond want hij is....
HOTE CUTURE!
Past bij hem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nog meer Hoog Kut Hoer Hoodies!![]()
![]()
![]()
En het schuim maar kopen!![]()
![]()
Wat was de algemene teneur?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet alleen van haar vader en Tim, meer weet ik niet.
Gelukkig begrijpen ze daar helemaal niets van CUTURE en alles van COUTUREquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:44 schreef Angelique61 het volgende:
6/14 september new york fashion week
En Brandon had ineens zgn. de jas van John gevonden,maar deze was echt nieuw...quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Ger, wil je een nieuw t-shirt?
Ger - Ja.
Jessie - Wil je hem meteen aan, kijk eens wat hier ligt, een XLletje.
Die kunnen ook een muziekje aanschaffen, gratis en voor niets omdat ze zo zielig zijn, als troost.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze hebben al een mail binnen voor een DD shirt.
Het eerste schuimpje koopt een HOOT CUT HOER shirt!![]()
fakking lauw...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Volgens mij wel. Weet niet of iedereen het weet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:21 schreef Toweler het volgende:
[..]
Weten ze al binnen de poort dat Mike en Lotus officieel samen zijn?
De centjes zijn waarschijnlijk al binnen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze hebben al een mail binnen voor een DD shirt.
Het eerste schuimpje koopt een HOOT CUT HOER shirt!![]()
fakking lauw...
Alpe de koet'hoer.quote:
Ik vind die oorlellen kwalijker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Dylan heeft knappe neusgaten.
Ja, dat sowieso.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind die oorlellen kwalijker.
Iedere keer dat ik die lellen zie denk ik....touw erdoor en schommelen maar...quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik die lellen zie denk ik....touw erdoor en schommelen maar...
Ze hebben het expres verkeert gespelt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Hoodie van Jessie - Geen "Couture" maar CUTURE............simpele ziel!
Nog erger!quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze hebben het expres verkeert gespelt.
Jij ook?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze hebben het expres verkeert gespelt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Lijk ik op en jongetje?Ik lijk op mijn broer.
Nee lelijk piswijf, ze moet weer plassen, je broer is 100 x knapper dan jij.
Wat belangrijker is, wijzerquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Lijk ik op en jongetje?Ik lijk op mijn broer.
Nee lelijk piswijf, ze moet weer plassen, je broer is 100 x knapper dan jij.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:44 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
OMG...bel t busje...kind spoort niet...lang geleden GB! TE lang
Inhoudsloos jong...zieluggggggquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl Merel en Jessie -nog- aan het werk zijn, zit Greet wijven op de pc te kijken.
Wie had dat gezegd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Weet niet of iedereen het weet.
Pja,dood...net als Uto2quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Ik wil nog een biertjuuuuuuuuuh
Franny: Ja, ik ooooowk.
Shelley: Heel veel mensen willen grijs haar.
Franny: Dat komt door ooooooooooooooons.
Uitgestorven Cos?
Ik hoorde het alleen, had geen beeld, een van de meiden. Weet niet wie erbij zaten.quote:
Wow, dat is nogal watquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zie het nergens staan, maar hoorde net Gerrit aan Merel vragen of ze gevoelig was voor lief doen.
Het ging over Mylene neem ik aan. Toen zei Merel 'nee hoor, ik gebruik haar alleen maar'.
Voor het geval het niet bekend was, bij deze. Ik wist het al.
Geen idee maar ik vind het een top actiequote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom gooide Jens de DJ booth van Gerrit omver?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |