Seaux des juxquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn moeder leerde mij altijd dat je beter niks kan zeggen als je niks positiefs over iemand kan zeggen. Daar ga ik mij dan op beroepen
Deze meid heeft behoorlijke jetsers maar dat zal op latere leeftijd wel vervelend worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal doen tegen elkaar als in: Niet elkaar treiteren, beledigen, persoonlijk aanvallen.
Plagen ok, treiteren nee.
Beschaafd taalgebruik bezigen, dus geen kanker/kk/kki, tering, typhus, mongool.
De boodschap komt prima over als je zegt dat het snikheet is ipv kki heet.
Is dat nou zo moeilijk?
En quotes terughalen van twee jaar terug begint me ook de keel uit te hangen.
Ik zie echter niet dat iedereen zich hier aan kan houden nog.
Ik zie dit als een positiefs iets ondanks dat je het op verschillende manieren kan interpreteren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat wel
[..]
valt niks aan te verbeteren
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze meid heeft behoorlijke jetsers maar dat zal op latere leeftijd wel vervelend worden.
Lekker gesproken weer Thierry.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.
Ook als ze jong zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.
13quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hervind je nu ook weer de zin van het leven nu fvd 12 zetels heeft
Hoofdletters is SCHREEUWENquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schreeuwen? Hoor jij wat als je op fok zit? Behalve het geluid van het succes van fvd
dus iedereen schreeuwt de eerste letter van een zin?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoofdletters is SCHREEUWEN
Ik voel mij aan de enkels onderuit getrapt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hervind je nu ook weer de zin van het leven nu fvd 12 zetels heeft
Neen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iedereen schreeuwt de eerste letter van een zin?
Ik DENK het nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzeker dat jij op Denk hebt gestemd.
Leuk om te zien dat je de act toch wat hebt aangepast en FIFA gewijzigd hebt naar fvdquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schreeuwen? Hoor jij wat als je op fok zit? Behalve het geluid van het succes van fvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |