Thanks, maar ben nog niet helemaal geveldquote:
Kunnen we 'm nog net onder zien gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Na 19:00 wordt het ietsjepietsje zonniger(derde balkje van links)
[ afbeelding ]
Dan doe je het gewoon zelfquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Fietst wat lastig alleen onder zo'n kleedje. Ik had mijn mooie ijslandse trui al opgeborgen en die komt er pas weer in november uit hoor
Dik vest ook handig ja, liefst ook zo'n zachte en ja is wel jammer dat je op je werk niet met een kleedje kan gaan zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou een moord voor een dekentje doen nu, gelukkig altijd een dik vest op werk liggen
Moet wel want koud is het nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Thanks, maar ben nog niet helemaal geveld
ja beetje sad wel vandaag, maar morgen! Lijkt potverdorie wel zomerquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kunnen we 'm nog net onder zien gaan
Toen ik buiten was was het gelukkig droog. Regen maakt het wel kouder ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was niet koud, maar ook niet warm.. en wat pulp zei.. miezerig motregendruppels
Afdankertje van De Mart?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Fietst wat lastig alleen onder zo'n kleedje. Ik had mijn mooie ijslandse trui al opgeborgen en die komt er pas weer in november uit hoor
Het zal eens tijd worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja beetje sad wel vandaag, maar morgen! Lijkt potverdorie wel zomer
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Mocht ie willen dat hij zulke mooie truien hadquote:
Ik moest daar ook meteen aandenken. Staan er rendierplaatjes op?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Mocht ie willen dat hij zulke mooie truien had
Zo eentje, alleen dan donkerblauwquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Voor thuis natuurlijk, niet op de fiets, dat werkt niet nee.
En een ijslandse trui, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb je pic?
Aha, weet ik dat ook weer. Ziet er wel warm uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo eentje, alleen dan donkerblauw
[ afbeelding ]
En het wordt hier maar 12 graden. We moeten die gemiddelden nog eens uitrekenen dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
5 graden boven het gemiddelde maximum morgen![]()
![]()
Beter worden ze nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, weet ik dat ook weer. Ziet er wel warm uit.
Je zou eens naar je gemiddeld aantal dekentjes moeten kijken!quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het wordt hier maar 12 graden. We moeten die gemiddelden nog eens uitrekenen dan.
Kan, geen idee, ziet eruit als wol en daar krijg ik jeuk van dus begin ik niet aan. Ik heb sowieso liever een vest aan, ben niet zo van de truien.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou eens naar je gemiddeld aantal dekentjes moeten kijken!
Ik moet haast het winterdeel van m'n dekbed weer uit de kast trekken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou eens naar je gemiddeld aantal dekentjes moeten kijken!
Geen wonder dat jullie het koud hebben, jullie zitten al helemaal in zomerstand.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet haast het winterdeel van m'n dekbed weer uit de kast trekken.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan, geen idee, ziet eruit als wol en daar krijg ik jeuk van dus begin ik niet aan. Ik heb sowieso liever een vest aan, ben niet zo van de truien.
Het is potdomme al lentequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen wonder dat jullie het koud hebben, jullie zitten al helemaal in zomerstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |