Ahw......quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:46 schreef madam-april het volgende:
Omg super zielig.. zat met mijn oudste in de auto kwamen er twee politiemotoren met loeiende sirenes langs.. zat ze helemaal te trillen en vroeg ze of we nu weer binnen moesten blijven..
Aah jeetje wat sneu! is ze wel een beetje gekalmeerd nu?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:46 schreef madam-april het volgende:
Omg super zielig.. zat met mijn oudste in de auto kwamen er twee politiemotoren met loeiende sirenes langs.. zat ze helemaal te trillen en vroeg ze of we nu weer binnen moesten blijven..
Das wel sneu ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:46 schreef madam-april het volgende:
Ja heb haar uitgelegd dat ze niet bang hoeft te zijn en haar eraan herinnert dat ze de boef al opgesloten hebben.. toen ging het wel weer..quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:48 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Aah jeetje wat sneu! is ze wel een beetje gekalmeerd nu?
Gelukkig maar, wel sneu zeg!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja heb haar uitgelegd dat ze niet bang hoeft te zijn en haar eraan herinnert dat ze de boef al opgesloten hebben.. toen ging het wel weer..
Rapper boef?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja heb haar uitgelegd dat ze niet bang hoeft te zijn en haar eraan herinnert dat ze de boef al opgesloten hebben.. toen ging het wel weer..
Ja was echt zielig..quote:
Ja denk het ook..quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die schrik zal er nog wel even in blijven.......
Ik doe er 1 met je meequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
dat was een lekkere bakkie, ik neem nog een bakkie
Moet jij weten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
dat was een lekkere bakkie, ik neem nog een bakkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |