Over 4 uur hebben ze weer een uitzending en dan kunnen ze echt iets melden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 02:03 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De volgende keer per stadsdeel graag!
"Nacht manager" in een hotel/meerdere kroegen en een club, of in andere woorden "night duty".quote:Op donderdag 21 maart 2019 02:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werk je in de prostitutie? 2 uur snachts gaan werken genot
Ja maar ons stelsel is zo goed dat als een FvD er bijvoorbeeld een potje van zou maken dat het dan ook heel snel stopt hoor. Het is niet zo dat we dan een 3e wereldoorlog krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2019 02:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tweede kamer is natuurlijk wel absolute macht.
dat is uiteraard waar, verder ben ik wel super blij dat Forum het echt mega goed doet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 02:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar ons stelsel is zo goed dat als een FvD er bijvoorbeeld een potje van zou maken dat het dan ook heel snel stopt hoor. Het is niet zo dat we dan een 3e wereldoorlog krijgen
En veel D66,SP,VVD,PVVers en mindere mate CDA.quote:Op donderdag 21 maart 2019 02:08 schreef tjoptjop het volgende:
Oftewel, Forum heeft heel veel voormalige niet-stemmers getrokken.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Joost Eerdmans is een baas. Ik zie die best als opvolger van Baudet.
quote:Joost Eerdmans over zege Forum: ‘Dit is bijna Fortuynachtig’
Forum voor Democratie deelt een mokerslag uit, als het klopt dat deze partij met tien zetels het provinciebestuur van Zuid-Holland binnenkomt. Dat zegt Joost Eerdmans, fractieleider van Leefbaar Rotterdam, die voor de raadsverkiezingen van vorig jaar een verbond sloot met Thierry Baudet.
,,Ik ken hem goed en ik gun hem dat de uitslag van de exit poll klopt’’, zegt Eerdmans. ,,Het volk besluit gelukkig. Als je ziet hoe andere partijen Baudet tot aan z’n enkels probeerden af te zagen, dan ben ik blij dat de democratie toch zegeviert.’’
https://www.ad.nl/rotterd(...)tuynachtig~afa63dff/
Als je Amerikaanse en Britse verkiezingen volgt, weet je dat opkomst in districtenstelsel invloed heeft op de popular vote, maar niet per se op zetelsquote:Op donderdag 21 maart 2019 02:05 schreef skysherrif het volgende:
misschien dat ze dat foutje maken wat legend zei
maar door deze stream is mn avond weer goed, dit is verkiezingen volgen
neequote:
Verstandige mensen, in tegenstelling tot mensen die dom op de PVV blijven stemmen. De rol van de PVV is volledig uitgespeeld.quote:
Uiteraard, maar als je naar de absolute aantallen kijkt zie je vaak dat bijv VVD nog best gelijk is gebleven maar door de hogere opkomst is dat dan toch een verlies. Dit verschilt uiteraard flink per gemeentequote:Op donderdag 21 maart 2019 02:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En veel D66,SP,VVD,PVVers en mindere mate CDA.
Een held. Hij heeft in minder dan 10 jaar een einde gemaakt aan de decennia durende overheersende en verstikkende macht die de PvdA had in Rotterdam. In al die decennia had R'dam politiek gezien een hoop overeenkomsten met Amsterdam en nu zijn die 2 steden politieke tegenpolen.quote:
Yup, hij zal vol trots de uitslag hebben bekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |