LtD in het midden is lachwekkend.quote:
Die is dan ook herstellende van een hersenschudding.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
LtD in het midden is lachwekkend.
Ik zie trouwens Rick Zabel ook telkens van de startlijsten verdwijnen.
Hmmmm. Zijn wel erg veel lui geblesseerd ondertussenquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is dan ook herstellende van een hersenschudding.
Was wel lekker in vorm tot ie viel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bevin
Hopen dat hij dit keer niet zo hard valt.
twitter:LeTour twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 11:15:29⭐ Teams selection #TDF2019 ⭐The Tour de France organizers have awarded the last wildcards for the #TDF2019 to the following teams:🇫🇷 @TeamDEN_fr🇫🇷 @Arkea_SamsicOfficial statement:🇬🇧➡https://t.co/m1jUFO2uK9 https://t.co/2iJILLFpB5 reageer retweet
Greipelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:20 schreef Mykonos het volgende:
Barguil zal moeten presteren dan, de enige reden dat zij die wildcard krijgen toch?
Maar het is dit seizoen al wel duidelijk geworden dat Greipel echt geen Toursprints meer gaat winnen. Vital heeft dan in de breedte toch wel iets meer te bieden, al scheelt het ook niet heel veel.quote:
Direct Energie ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het wat uitmaken? Vital of Arkea is lood om oud ijzer.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou Coquard wel liever zien dan Greipel.
Daarom. En Bevin is een eindbaas natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was wel lekker in vorm tot ie viel.
Ik ook, om bepaalde redenen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou Coquard wel liever zien dan Greipel.
Die jongen wordt echt flink opgerookt inderdaad. Zijn wedstrijdprogramma tot nu toe en voor de komende weken slaat ook helemaal nergens op voor een neoprof die net 21 is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik snap de plannen en gedachten van de Arabieren met Philipsen niet echt. Hij had hier een prima mogelijkheid om zich nog eens te meten met tweede-garnituur-sprinters, en misschien zelfs te verslaan, maar moet dan stoeltje ruilen met Consonni om te starten in San Remo, om vervolgens woensdag toch maar weer terug te komen naar België om te starten in De Panne.
Allemaal problemen doordat Molano zijn vinger brak.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik snap de plannen en gedachten van de Arabieren met Philipsen niet echt. Hij had hier een prima mogelijkheid om zich nog eens te meten met tweede-garnituur-sprinters, en misschien zelfs te verslaan, maar moet dan stoeltje ruilen met Consonni om te starten in San Remo, om vervolgens woensdag toch maar weer terug te komen naar België om te starten in De Panne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |