Denk dat Marijnissen nu een enkeltje Noord Korea aan het boeken is. Kan ze ook eindelijk een keertje 99,9995% van de stemmen halen.quote:
Jij bent dan ook geen 18-jarige studente.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben links en geloof niet in de Klaver BS.
De EK politiseert steeds verder, dus...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:18 schreef monkyyy het volgende:
De eerste kamer stemt toch niet per se via partij lijnen?
Tweede Kamer ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:18 schreef monkyyy het volgende:
Wel als alles verder polariseert, denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:18 schreef monkyyy het volgende:
Dat ronkende georeer over de ondergaande beschaving. Niet verstandig hoor. Er zijn veel FvD-stemmers die vinden dat er ook na Mahler en Joyce nog heel veel geweldige muziek en literatuur is geproduceerd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:10 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Want?
Ik vond hem anders behoorlijk sterk hoor.
Je moet ook niet te moeilijk doen over details.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hebben ook geen idee wie ze op zetels moeten zetten.
Toen ik snel keek dacht ik dat het lijntjes coke waren.quote:
Laatste paar jaar wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:18 schreef monkyyy het volgende:
Dan ben je beter dan de rechtse mensen die geloven in de Baudet BS.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben links en geloof niet in de Klaver BS.
Zou prima zijn, is ie ook eens even stilquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:20 schreef _--_ het volgende:
Die interviewer duikt bijna in de mond van klaver.
Dat is natuurlijk het hele idee. Wel blaten en cashen, verantwoordelijkheid mijden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat ronkende georeer over de ondergaande beschaving. Niet verstandig hoor. Er zijn veel FvD-stemmers die vinden dat er ook na Mahler en Joyce nog heel veel geweldige muziek en literatuur is geproduceerd.
En dan dat botte wegzetten van politieke tegenstanders met wie hij, als hij serieus iets wil gaan betekenen in de politiek, in de toekomst zal moeten samenwerken, met alle concessies die daar bij horen.
Allang blij dat het scherm een keer werkt..quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:20 schreef trein2000 het volgende:
Die geluidstechnicus moeten ze ook terug naar school sturen
Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:21 schreef Longcat. het volgende:
Iemand anders die zich stoort aan al dat een voor een klikken?![]()
Gaat veel te traag dit.
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:21 schreef Longcat. het volgende:
Iemand anders die zich stoort aan al dat een voor een klikken?![]()
Gaat veel te traag dit.
Mijn duizend euro krijgen die werd beloofdquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze kapten de speech van klaver af voor de speech van Baudet, wat wil je nog meer
Jammer dat GL ondanks dergelijk wanbestuur niet afgestraft is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het hele idee. Wel blaten en cashen, verantwoordelijkheid mijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |