Fakequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de VVD toenadering zoekt.
Na deze speech niet meer denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Woon er nu bijna 30 jaar, heb er weinig ontmoet waar ik wat goeds over te zeggen heb. Helaas...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:11 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nope als je dingen gedaan moet krijgen, Amsterdam zit vol blaaskaken en praatjes makers, Rotterdam zit vol doeners die waarmaken wat ze zeggen, maar ja, navelstaren is binnen de ring uitgevonden
Nu zijn ze juist extra in verwarring gebracht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Na deze speech niet meer denk ik.
Maar wil de FvD dat? Rutte is bijna Beëlzebub in de ogen van Thierryquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na deze speech halen ze een absolute meerderheid en komt er gehijd een 2e holocaust.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Na deze speech niet meer denk ik.
8,nog ietsquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand wat FvD qua percentage had tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam?
Zou me niets verbazen, en dan alle laagbetaalden keihard pakken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus leeftquote:
Gehijdquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Na deze speech halen ze een absolute meerderheid en komt er gehijd een 2e holocaust.
Daar zullen we spoedig achter komen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar wil de FvD dat? Rutte is bijna Beëlzebub in de ogen van Thierry
Ik kom er uitsluitend voor werk en doe dat echt 100x liever in 010 dan in 020....quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef Jimbo het volgende:
Woon er nu bijna 30 jaar, heb er weinig ontmoet waar ik wat goeds over te zeggen heb. Helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |