Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thierry wil een dominant wit europa.
Dit zijn gewoon gefingeerde namen, kan niet echt zijn.quote:
Politiek bedrijven op basis van etniciteitquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ziet er vrij divers uit wel hun kandidatenlijst ja, de eerste 3 leden van alle provincies :
[ code verwijderd ]
0quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoeveel uitslagen van provincies zijn nu bekend? 4?
En mijn afkomst, kan je dat raden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Iemand die voorheen waarschijnlijk op de sp heeft gestemd. Afkomst kun je dan wel raden.. begint met een k eindigt op oerd.
Niet meer door Baudet te redden, vrees ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groningen is net zo'n hipstergemeente als Amsterdam, dus niet echt verrassend.
Als ik het goed heb gaat de stem dan naar de volgende op de lijst. Was iets op de radio vanmorgen daarover.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nanninga gaat naar utrecht? En in Amsterdam zitten?![]()
Haar ene bil in Friesland en haar anderen in Amsterdam
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
Dat heb ik toch wel met opvallend veel mensen. Klaver, Jetten, Baudet, Buma, Wilders, Marijnissen...quote:
Donno,. heb ze van de lijst van Denk getrokkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon gefingeerde namen, kan niet echt zijn.
'I gotta feeling'quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:44 schreef KennyPowers het volgende:
Wat had Klaver in 2017 als muziek? Ik weet nog dat het cringe was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |