Je bent al irritant genoeg op kanalen buiten fok, kun je me hier in ieder geval met rust laten?quote:
Doen die niet mee?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben gewoon nuchter he, neem geen jonko’s mee naar schoonouders
Nee ik hou van jouquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je bent al irritant genoeg op kanalen buiten fok, kun je me hier in ieder geval met rust laten?
Nee zulke schoonouders heb ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doen die niet mee?
Ik vind dit een bijzonder moment
Haha shit dan tik je al zo een halfjaar aan ransaapquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker gast
Heel af en toe als ik de volgende dag beddengoed ga wassen slapen ze op bed maar laatste keer is maanden geleden. Niet dat ik mn beddengoed heb gewassen natuurlijk haha
Bedankt vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar je momenteel ook mee bezig bent, blijf dit volhouden. Je bent op de goede weg.
Ja ik mis blijkbaar een woordquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha shit dan tik je al zo een halfjaar aan ransaap
Ja je moeder is een leuk mensquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb een keer een joint gerookt met mn moeder, was wel grappig
Ik ook, ging d’r niet zo goed meer af als toen ze zelf 18 wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb een keer een joint gerookt met mn moeder, was wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |