Niet op clowns stemmen kan ik je echt aanraden, trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ja hoor, inhoudelijke discussie is = ''zij zijn boosrechts/populistisch en ik stem niet op clowns.'' Tot dusver de inhoud van Perrin die verdacht veel lijkt op het geblaat van Joop.nl
Naar mijn idee is het wel erger dan de peilingen voorspelden. Ze zijn meer dan gehalveerd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stond al vanaf het begin al slecht in de peilingen dus was al wel ingecalculeerd
Omdat dat niet het geval zou moeten zijn. In een ideale wereld zou iederen stemmen op basis van programma of stemgedrag. Maar zo is het nou eenmaal niet.quote:
Beetje overdreven inderdaad. Zo interessant zijn deze verkiezingen nu ook weer niet.quote:
Ik vind het wel raar dat de SP zoveel harder verliest dan de PvdA.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het wel erger dan de peilingen voorspelden. Ze zijn meer dan gehalveerd.
gl komt door al die naieve studentjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef Zorro het volgende:
Zo ik ben er nu ook
Ziet er goed uit, alleen de VVD blijft onverklaarbaar stemmen trekken. En Groen Links, dat snapt niemand natuurlijk.
En Groningen, daar wil je toch niet mee geassocieerd worden met zo'n uitslag zeg.
bij mij ging er ook een wenkbrauw omhoogquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle boze linksmenschen zijn ineens boze rechtsmenschen geworden in Boxmeer?
lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |