Ja, vind ook wel dat ie dit moet doen. Zin in!quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:56 schreef aTypisch het volgende:
@:Drizzt_DoUrden kun jij dit niet opnieuw opzetten als mod/actief forumlid?
Krijg je fm19 van mij cadeau
Kan die eindelijk eens sleutelen aan zijn saves zonder dat we daar opmerkingen over hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, vind ook wel dat ie dit moet doen. Zin in!
Dat was echt genot, moeten we nog eens doenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:56 schreef aTypisch het volgende:
@:Drizzt_DoUrden kun jij dit niet opnieuw opzetten als mod/actief forumlid?
Krijg je fm19 van mij cadeau
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, vind ook wel dat ie dit moet doen. Zin in!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kan die eindelijk eens sleutelen aan zijn saves zonder dat we daar opmerkingen over hebben
muahaha
Hoe werkt dat simuleren? Save copy pasten en simuleren?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]Best, maar dan wil ik wel dat er twee of drie anderen zijn die helpen met simuleren.
Gewoon in-game een maandje op vakantie gaan en dan op bijzonderheden checken. Saves kunnen ergens online opgeslagen worden, dan kan een ander die downloaden en in z'n savegame map zetten en verdergaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe werkt dat simuleren? Save copy pasten en simuleren?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit was ook echt genottelijk trouwens: Topicreeks: [FM14 - HET FOK! ALS CLUB TOPIC] #1 Voorbereidingen aan de gang
Mad.quote:
Heb (uiterst summier) geantwoord, mentions en quotes staan zegmaar uit bij mij, krijg daar geen bericht vanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reageer je nog in de sc?
Had je nog wel een mention gestuurd
Waarom staat dat uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb (uiterst summier) geantwoord, mentions en quotes staan zegmaar uit bij mij, krijg daar geen bericht van
Omdat ik quote alert beu raakte.quote:
Heuj, reactiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Hahaha dat was inderdaad mooi, ik kwam al die savegames nog tegen in mijn DropboxEr was toch een FOK! Als Speler topic?
Hard gelachen, veel gehost toen ook. Maar ja, toen begon het levenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heuj, reactie
Ja, kijk ff iets naar boven, daar staan de links naar beide soort games
Uitermate zonde dat de plaatjes nu allemaal kaduuk zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hard gelachen, veel gehost toen ook. Maar ja, toen begon het leven
GAM / [FM 14 - Het Fok! als speler topic] #14 Allemaal baasjesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uitermate zonde dat de plaatjes nu allemaal kaduuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |