We zitten "al" in het 3e seizoenquote:
Lekker danquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We zitten "al" in het 3e seizoen
Ach, ik doe een seizoen per dag, of misschien zelfs twee als ik er echt zin in heb, dus over 2 á 3 weken mag de volgende het gaan regelenquote:
Genotquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste seizoen met Heerenveen 5e geworden, begin seizoen 2 is veelbelovend.
[ afbeelding ]
Pittige EL-groep wel met Arsenal, Wolfsburg en Qarabag.We gaan zien hoe ver we kunnen komen.
Met einde vorig seizoen erbij nu 18 officiële duels ongeslagen.![]()
Edit:Waar eindigt dit? Arsenal uit op 2-2 gehouden en thuis overklast.
Net als Wolfsburg.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
1e ELpotje in de groepsfase, ging lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker aanvallend voetbal wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste seizoen met Heerenveen 5e geworden, begin seizoen 2 is veelbelovend.
[ afbeelding ]
Pittige EL-groep wel met Arsenal, Wolfsburg en Qarabag.We gaan zien hoe ver we kunnen komen.
Met einde vorig seizoen erbij nu 18 officiële duels ongeslagen.![]()
Edit:Waar eindigt dit? Arsenal uit op 2-2 gehouden en thuis overklast.
Net als Wolfsburg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wil iemand het stukje copy/pasten?
Nationaliteit boeit me nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Verpest je het nederlands voetbal niet een beetje met al die niet- nederlanders?
twitter:AntoGriezmann twitterde op woensdag 14-08-2019 om 19:49:44. @Arsenal 2023 https://t.co/xBS5IhSm09 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:AntoGriezmann twitterde op woensdag 14-08-2019 om 20:37:22@LacazetteAlex @Arsenal 2021 : @premierleague ✔️ @Carabao_Cup ✔️ @ChampionsLeague ✔️ SuperCup Europe ✔️ Mondial des Clubs 2023 : Huddersfield 23.5 M 😊👍😎 reageer retweet
Kun je een volledig overzicht posten? Zoals dit:quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:31 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:jr-style-93 @:drizzt_dourden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |