Dan ben je niet de enige.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Volgens mij staat die strak van de coke altijd
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen voor de deur van BNR-radio. Op dat moment had ik hem als Tamagotchi van Zondag met Lubach op mijn telefoon en liet ik 'm verhongeren
Waaaatquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
Hoezo laten jullie je telefoon zo vaak vallen dan? Ik heb helemaal geen protector om dat ding, gebeurt nooit wat mee.
#afkloppen
Ik heb geen korte termijn geheugen, dus als ik denk gooi die telefoon woeiiii daar gaat die alquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
Hoezo laten jullie je telefoon zo vaak vallen dan? Ik heb helemaal geen protector om dat ding, gebeurt nooit wat mee.
#afkloppen
Ik heb een mooi setje oude Iphones, van 3 tm 5 met een gebarsten frontglas. Meestal laat ik ze zo vlak voordat het abbo verlopen is uit mijn handen lazerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
#afkloppen
Gewoon ergens in een la neerleggen.quote:
Ja hallo het is geen soapquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet wie ik meer debiel vind Baudét of zijn kiezers, maar het is wel vermakelijk een debiel erbij
Ik eigenlijk ook niet, een paar jaar geleden is mijn telefoon weleens in de wc gevallen, maar verder ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
#afkloppen
neequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je verslaafd aan je mobieltje?
Mwah, hij zuipt ook flink.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Volgens mij staat die strak van de coke altijd
De mijne is ook nooit gevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon, dat ding in mijn klauwen houden.
Nou in ons systeem word hij ook geen regeringspartij, maar ik moest om Trump ook altijd lachen nu niet meerquote:
Qua timing wel steeds het juiste moment dan in elk gevalquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een mooi setje oude Iphones, van 3 tm 5 met een gebarsten frontglas. Meestal laat ik ze zo vlak voordat het abbo verlopen is uit mijn handen lazeren
Ik heb m'n phone ook nog nooit laten vallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
#afkloppen
Mijne ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
De mijne is ook nooit gevallen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |