ohja true dat is wel riskantquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik gooi altijd met mijn telefoon op bed of op de bank gaat wel eens mis
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GB heeft vast ook een duikhorloge en een Rambo mes.
Maar wel een screenprotector?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hij heeft rubbere hoeken die uitsteken voor de voorkant, wil je totale veiligheid dan moet je een Otterbox nemen
Die hebben ze ook met flappies!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hij heeft rubbere hoeken die uitsteken voor de voorkant, wil je totale veiligheid dan moet je een Otterbox nemen
niet schamen hoor. Ik heb precies hetzelfde. En zit er totaal niet meequote:
En ik doe maar 2 keer per week boodschappen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak nooit een lijstje, maar ik doe ook maar boodschappen voor één.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik doe maar 2 keer per week boodschappen.
Jij mocht wel stemmen voor de Waterschappen, toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet schamen hoor. Ik heb precies hetzelfde. En zit er totaal niet mee
Er zit iemand steeds te vragen waarom alles zo snel gaatquote:
Ja, dan zou ik ook een lijstje nodig hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik doe maar 2 keer per week boodschappen.
Ik heb daar geen tijd voor/zin in/zin in om tijd voor te maken.quote:
ja dat mocht ik. Gemeente mag geloof ik ook. Alleen referendums (sp?) en landelijk mag niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij mocht wel stemmen voor de Waterschappen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |