Dank je wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:52 schreef Prisha het volgende:
Ik breek even in met een nieuwe hoogtepunt uit deze vreemde docu. Of dieptepunt:
"I wanted to do a LOST joke here, but I also wanted to do a mom-sex Spanking the Monkey reference here, and now I can't think of anything but a masturbating smoke monster"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag van je vader moet zien als een blijk van rouw. Dat is toch goed om te weten.
Thanks.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank dat je ook deelt met ons. Ik zie jou dat vaker doen, vind ik erg dapper van je. Ook een knuffel voor jou.
Nee, de andere gesprekken vielen net tegelijkertijd stil en daardoor was hij opeens voor iedereen te horen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Omdat ie dan iets schofterigs zegt?
Oh op die manier, tja daar zit je dan in de leverworstwalm met zo'n bekentenis in je schoot geworpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de andere gesprekken vielen net tegelijkertijd stil en daardoor was hij opeens voor iedereen te horen.
Je chickies ook niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik knuffel alleen als iemand of dood gaat of terminaal ziek is of hun dier
Ik heb regelmatig gedonder met broertje, die valt ook altijd op door zijn luide en domme aanwezigheid, hij heeft helaas mijn vader zeer jong, en dus een stuk opvoeding, moeten missen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de andere gesprekken vielen net tegelijkertijd stil en daardoor was hij opeens voor iedereen te horen.
Die kleine christelijke dorpen. Hoop stil gehouden. Was heel normaal toen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een verleden... niet best. Maar wat fijn dat je leven nu alsnog op zijn pootjes terecht is gekomen. Geniet maar van elke dag.
Ik ben gelukkig weer 40+ en kan mijn telefoon bedienenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah, sommige 40+ kinders gaan opstandig op de vloer liggen. HOOPIE OP GB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |