Een ander kapsel zou een groot verschil maken. En zeker die idiote bril niet dragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Gizmogirl28 op 20-03-2019 16:56:56 ]
heddege het nu over dil de tattoeman?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Een ander kapsel zou een groot verschil maken. En zeker die idiote bril niet dragen.
dil is net zo'n grote jankerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kaly is een jankert en laat dylan weer haar ding oplossen
Dikke Dennis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:53 schreef cobain1994 het volgende:
Zou dit Dylan's godfather zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is daar een apart topic voor en weet je die prima te vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een tussenstand.
Gerrit zakt al, tja dat krijg je....quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een tussenstand.
Dat is ze ongevraagd beloofd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:54 schreef mootie het volgende:
Jeetje, Kay en Dyl zijn ook wel drammers hoor. Net een paar dagen binnen en ze moeten een eigen husje.
Maar ze zijn er maar wat druk mee, en zijn toch wel een beetje gepikeerd dat het niet snel genoeg gaat.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:53 schreef cobain1994 het volgende:
Zou dit Dylan's godfather zijn?omg dikke DennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Gm Cos
Al die versieringen hoeven voor mij ook niet maar dat maakt Dylan Dylan waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Een ander kapsel zou een groot verschil maken. En zeker die idiote bril niet dragen.
Nee, omdat Merel haar belofte niet nakomt, voor de 2e keer en de boel expres vertraagd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze zijn er maar wat druk mee, en zijn toch wel een beetje gepikeerd dat het niet snel genoeg gaat.
Dat stemmetje ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
- Knip. -
Kaylee, wat een zeikert is dat zeg.
tis een stelquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:54 schreef mootie het volgende:
Jeetje, Kay en Dyl zijn ook wel drammers hoor. Net een paar dagen binnen en ze moeten een eigen husje.
Eerst nog even met Jessie bespreken.quote:
zat er dik in..quote:
vreselijk kind zeg net als kaley zelf beide dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Zo dan. Ja dat is niet mijn probleem en ik ben er een beetje klaar mee dat andersmans porblemen mijn problemen worden. En nee,ik ga niet in een paars huisje.
![]()
![]()
![]()
Hoe zet je jezelf neer.
Huh ze wou voor een tijdje terug dolgraag de paarse verf van Franny om haar huisje te kunnen verven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Zo dan. Ja dat is niet mijn probleem en ik ben er een beetje klaar mee dat andersmans porblemen mijn problemen worden. En nee,ik ga niet in een paars huisje.
![]()
![]()
![]()
Hoe zet je jezelf neer.
Hij is wel bezig,maar dit gaat over de slaapplekken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heeft A3 de caravan al leeg dan?
Ik zie het ineens, ik dacht de tattoe shop.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is wel bezig,maar dit gaat over de slaapplekken.
Daarom zeg ik: het is gewoon een pestactie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh ze wou voor een tijdje terug dolgraag de paarse verf van Franny om haar huisje te kunnen verven.
Merel wil gewoon een huisje voor haarzelf. Bij al het andere gaat die vadsige zeug dwarsliggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh ze wou voor een tijdje terug dolgraag de paarse verf van Franny om haar huisje te kunnen verven.
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: het is gewoon een pestactie.
Ik hoorde dat in de keuken zelfsquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik moet mijn huis uit, dus ik bepaal wanneer en hoe.
Ze wil er gewoon niet uit denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: het is gewoon een pestactie.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in de keuken zelfs
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik moet mijn huis uit, dus ik bepaal wanneer en hoe.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe zet je jezelf neer.
quote:
my big fat gypsie weddingquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Die Merel is echt een egoïstische kamper.
Ik wil dat er geverfd word en dat doe ik dan ook, zegt Merelquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh.
Dylan; Waarom nou verver als er behang overheen komt.
Merel; Omdat ik niet in een paars huisje ga liggen, en maandag komt pas het paarse behang dus verf ik het.
kamper?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Paarse behang?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh.
Merel; Omdat ik niet in een paars huisje ga liggen, en maandag komt pas het paarse behang dus verf ik het.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
my big fat gypsie wedding![]()
![]()
![]()
alleen Jessie werkt nog niet zo mee
OMG!quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Dotteke het volgende:
En wie hebben we daar dan
[ afbeelding ]
Ja vreselijk is dat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil dat er geverfd word en dat doe ik dan ook, zegt Merel
Zo dan, ze laat zich mooi kennen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik ga NIET in 'n paars huisje liggen.......... nou meid schilder die klompenhok panter en hou je muilquote:
Zou ik niet doen; is huisje nog kleinerquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel plakt even Dylan en Kaylee achter het behang.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zou ik niet doen; is huisje nog kleiner
Scheelt wel een hoop bedruimte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zou ik niet doen; is huisje nog kleiner
Panterbehang it is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dan is het alsnog een paars huisje.
Dat is ook wel leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop bedruimte.
Panterprint.quote:
okequote:
Maar dan wel Nel Veerkamper Paarsquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dan is het alsnog een paars huisje.
En Franny dus weer in de verflucht? Waarom pakken ze die aso nou niet aan, dit kán toch niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo dan, ze laat zich mooi kennen.
Franny mag het uitzoeken met haar half gesloopte bed. Dylan wacht maar tot zij er naar toe is.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Ga lekker naast Merel liggen neuken vannacht ik zou der krijgen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit; Sorry hoor maar dit is weer diva gedrag ik word er schijtziek van.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
my big fat gypsie wedding![]()
![]()
![]()
alleen Jessie werkt nog niet zo mee
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Paars behang met panterprint dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dan wel Nel Veerkamper Paars
veel te luiquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja je weet wel. Zo een van het woonwagenkamp.
Ik zou daar lekker fake-neuken als ik hun was, naast Merel, even kijken hoe ze flipt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Zoals Jessie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef krabje het volgende:
ik hou van merel,ze houd de gemoederen flink bezig,en degene die klagen over haar zijn wel degene die de hele dag geen flikker uitvreten en achter haar rug lopen te roddelen,maar het tegen merel zeggen ho maar
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef krabje het volgende:
ik hou van merel,ze houd de gemoederen flink bezig,en degene die klagen over haar zijn wel degene die de hele dag geen flikker uitvreten en achter haar rug lopen te roddelen,maar het tegen merel zeggen ho maar
Ik hou niet van dat IK WIL.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef krabje het volgende:
Ja daarom was ik zo verbaast ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zou wel héél erg vreemd zijn aangezien ze niet in een paars huisje wenst te slapen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef krabje het volgende:
Ja grote smoel en recht doorzee. Dat is leuk voor streamersquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef krabje het volgende:
Als ik Merel was zou ik er dan een emmer water overheen gooien. Eens kijken hoe geil ze dan nog zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou daar lekker fake-neuken als ik hun was, naast Merel, even kijken hoe ze flipt.![]()
![]()
ja echt hoor,moet je ze nu horen en vooral een mylene,ger en dylanquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Helemaal mee eens. Ik vind het heerlijk. Degenen met de grootste mond doen het minst.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gillen en krijsen, ga door, ga door.![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind haar geweldig hahahaha ze doet gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat IK WIL.
Ze moet en zal haar zin doordrijven.
En kutscheetjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gillen en krijsen, ga door, ga door.![]()
![]()
![]()
![]()
Recht door zee? Huh? Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grote smoel en recht doorzee. Dat is leuk voor streamers
Die jankende kees heb ik ook nog helemaal niets zien doen met uitzondering van janken en klagen en op Dylan liggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef krabje het volgende:
[..]
ja echt hoor,moet je ze nu horen en vooral een mylene,ger en dylan![]()
wat een stel droeftoeters zijn het ook
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik Merel was zou ik er dan een emmer water overheen gooien. Eens kijken hoe geil ze dan nog zijn
Ja wellicht nog een tandje erger inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
veel te lui
dat zijn poetsers die dames
alles spik en span
en zeer gastvrij
Géén paars!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Paars behang met panterprint dan?
zeker wetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze nooit in dgk heeft gewoond
had zeker een format voor haar geweest
dus datquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grote smoel en recht doorzee. Dat is leuk voor streamers
Dat kan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:23 schreef krabje het volgende:
[..]
ik vind haar geweldig hahahaha ze doet gewoon
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik Merel was zou ik er dan een emmer water overheen gooien. Eens kijken hoe geil ze dan nog zijn
En dan zeiknat in het bed van Merel gaan liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die had zelfs Natasia jankend de deur uit gekregenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze nooit in dgk heeft gewoond
had zeker een format voor haar geweest
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan zeiknat in het bed van Merel gaan liggen.![]()
![]()
Niet alleen gaan liggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
die hebben allebei commentaar op elkaar,dat hoor ik niet meer,krijg je als je elkaar stiekem toch wel leuk vind, ik vind dat toch wel iets andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, die had commentaar op haar. Gemist?
De twee gaan dan nog eerder jankend in de foetushouding in het kippenhok liggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
die durft niks zonder haar dilletje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jankende kees heb ik ook nog helemaal niets zien doen met uitzondering van janken en klagen en op Dylan liggen
Ik lig in een deuk om jou.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja daarom was ik zo verbaast ook.
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De twee gaan dan nog eerder jankend in de foetushouding in het kippenhok liggen
Je loopt een week achter.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:27 schreef Mohitah het volgende:
Als ik Merel was zou ik zeggen tegen Dylan en Kaylee, dacht dat jullie geen klef en bef wilden zijn en je het was toch niet nodig om samen in een huisje te liggen,en nu is alles anders?
Ze voegen ook niet veel toe daar, die twee artistiekelingen, maar als Merel haar zin niet krijgt.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De twee gaan dan nog eerder jankend in de foetushouding in het kippenhok liggen
Eerlijk gezegd was dit een plan van Brandon,die heeft geregeld dat ze bij elkaar kunnen liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:27 schreef Mohitah het volgende:
Als ik Merel was zou ik zeggen tegen Dylan en Kaylee, dacht dat jullie geen klef en bef wilden zijn en je het was toch niet nodig om samen in een huisje te liggen,en nu is alles anders?
gaan 2000 euro per maand verdienen hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze voegen ook niet veel toe daar, die twee artistiekelingen, maar als Merel haar zin niet krijgt.....
Wat maakt dat uit? Als hij dat nou leuk vind laat hem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft echt elke keer een reden om daar naar toe te gaan...
heeft ze ook gezegd en nu ineens moet het wel,zal wel van de febo moeten,die willen neuksstreamsquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:27 schreef Mohitah het volgende:
Als ik Merel was zou ik zeggen tegen Dylan en Kaylee, dacht dat jullie geen klef en bef wilden zijn en het was toch niet nodig om samen in een huisje te liggen,en nu is alles anders?
Ze voegen eigenlijk helemaal niets toe. Ze kunnen niets, ze doen niets en ze hebben nergens zin in. Net als Franny en Mylenequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze voegen ook niet veel toe daar, die twee artistiekelingen, maar als Merel haar zin niet krijgt.....
Ik vind daar wat van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Als hij dat nou leuk vind laat hem.
Echt? kijk nooit uto-tv.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
In de uitzending van gister was Kaylee al pissed omdat hij Shelly "Lekker ding" noemde
Ja dat weet ik maar dan hadden ze toch kunnen zeggen dat ze geen huisje voor 2 hoefden? En nu kunnen ze niet wachten om elke nacht met z'n 2 te liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was dit een plan van Brandon,die heeft geregeld dat ze bij elkaar kunnen liggen.
Dan moeten ze er maar eens iets voor gaan doen toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gaan 2000 euro per maand verdienen hoor
De haar moet geknipt worden, vraag me ook af wat daar nog vanaf moetquote:
Cursus tatoueren volgen misschien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar eens iets voor gaan doen toch?
DIe zijn er al met die 2 andere stelletjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:29 schreef krabje het volgende:
[..]
heeft ze ook gezegd en nu ineens moet het wel,zal wel van de febo moeten,die willen neuksstreams
gaan straks knalllen denkt dylan met tattoosquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar eens iets voor gaan doen toch?
Mevrouw laat haar hoofd scheren door Shelley,is wel vaker geweest.quote:
Dat is de vrouw met hoofdhuidproblemen. Shelly heeft haar toen liefdevol in de caravan moeten knippen, omdat ze van Brenda niet in de iglo mocht. De vrouw was toen half kaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De haar moet geknipt worden, vraag me ook af wat daar nog vanaf moet
Helemaal kaal dan als ik het zo zie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
welke anderen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:31 schreef Mohitah het volgende:
[..]
DIe zijn er al met die 2 andere stelletjes
Minimaal en een cursus verbale technieken misschien.quote:
Gaan ze de sushi zelf maken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha His en Chris krijgen het niet voor elkaar om naast eten op woensdag ook voor de groep te koken
Jaquote:
Okquote:
Pizza hoorde ik.quote:
wyatt.. gaat graag goedkoop naar de kapsterquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hij ook niet,liggen al dagen riemen die getatoeeerd moeten worden,hij voert geen flikker uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Dylan pissig op Merel, ze komt haar afspraken niet na.
Maar dan wel buiten de poort. Mogen ze over een jaar of vijf terugkomen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Minimaal en een cursus verbale technieken misschien.
Sja, DE Merel die het haat als afspraken niet nagekomen worden. Daarvoor heeft ze Jessie ook een paar dagen dood gezwegen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Dylan pissig op Merel, ze komt haar afspraken niet na.
Deal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan wel buiten de poort. Mogen ze over een jaar of vijf terugkomen.
Vanmorgen ging hij er even mee bezig nadat Jessie hem erop had aangesproken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:33 schreef krabje het volgende:
[..]
hij ook niet,liggen al dagen riemen die getatoeeerd moeten worden,hij voert geen flikker uit
Eten op woensdag bedoel ik.quote:
O, is dat deze vrouwquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is de vrouw met hoofdhuidproblemen. Shelly heeft haar toen liefdevol in de caravan moeten knippen, omdat ze van Brenda niet in de caravan mocht. De vrouw was toen half kaal.
ja alleen dan ,zal niet lang geweest zijn,ik heb het niet gezien hahahahaahquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmorgen ging hij er even mee bezig nadat Jessie hem erop had aangesproken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is dat deze vrouw
Zo te zien zag het er nu wel goed uit toch
even voor het beeld denk ik. De troep die hij maakt zal ook niet echt enthousiast maken om door te gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:35 schreef krabje het volgende:
[..]
ja alleen dan ,zal niet lang geweest zijn,ik heb het niet gezien hahahahaah
Niet in de iglo bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is de vrouw met hoofdhuidproblemen. Shelly heeft haar toen liefdevol in de caravan moeten knippen, omdat ze van Brenda niet in de caravan mocht. De vrouw was toen half kaal.
Welnee dit is Wyatquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook,ik hoorde Hiske net zeggen dat ze verder moest met de pizza.En dat Kaylee,Mylène en Franny voor de groep moeten koken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eten op woensdag bedoel ik.
Die dag dat je lekker eet en drinkt en kadootjes in ontvangst neemt.
De vrouw die bij Merel zit, met die gele truiquote:
Oh okquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vrouw die bij Merel zit, met die gele trui
Wat heeft Jessie hier nu weer mee te maken? Oh wacht....quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja, DE Merel die het haat als afspraken niet nagekomen worden. Daarvoor heeft ze Jessie ook een paar dagen dood gezwegen.Die Merel...
Zie mijn cap.quote:
Post 220.quote:
Ja gezien, foutje bedanktquote:
Die vrouw die ook is meegekomen met de bril die heeft een hoofdhuidaandoening en is af en toe deels kaal. Dat is dus NIET die Wyat.quote:
precies dat is ook geen afspraak nakomen. Hij zou beginnen met tattoo zetten op de riemen als die binnen kwamen. Volgens mij waren ze maandag of gisteren binnen. Heeft nog niet een riem af. Ze hoefde niet samen te slapen waren geen klef en bef en nu ineens zo n haast om bijelkaar te liggen. Alweer 2 personen die het net niet zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmorgen ging hij er even mee bezig nadat Jessie hem erop had aangesproken.
Wereldvredequote:
O en ze zei dat Merel sushi mocht mee eten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook,ik hoorde Hiske net zeggen dat ze verder moest met de pizza.En dat Kaylee,Mylène en Franny voor de groep moeten koken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die vrouw die ook is meegekomen met de bril die heeft een hoofdhuidaandoening en is af en toe deels kaal. Dat is dus NIERT die Wyat.![]()
Wyat is er ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die vrouw die ook is meegekomen met de bril die heeft een hoofdhuidaandoening en is af en toe deels kaal. Dat is dus NIERT die Wyat.![]()
Jesus trut lees een keerquote:
Niks, was een voorbeeld hoe Merel met afspraken omgaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft Jessie hier nu weer mee te maken? Oh wacht....
Ja, ging toch over die vrouw met de huidproblemen?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, ging toch over die vrouw met de huidproblemen?
hobbelbeesten gespotquote:
Die schijnen voor de foto's gebruikt te zijn. Vond het al vreemd dat er nog stonden, alles was immers verkocht?quote:
Die is gek!quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
apiie van Dikke Dennis
woest
zijn afb in de Cos
![]()
![]()
heurlijk
Er waren hobbelbeesten kapot gemaakt door de bewoners. Ik denk dat dat deze zijn.quote:
Ja dat heb ik je al eerder uitgelegd. Die vier waren voor de foto. Ik snap dat je dat vergeten wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die schijnen voor de foto's gebruikt te zijn. Vond het al vreemd dat er nog stonden, alles was immers verkocht?
Ze liep net de silo uit maar een kale plek op haar achterhoofdquote:
Nee muis, dat ben ik nu niet vergeten want jij hielp mij daar aan herinneren. En nu schrijf ik het ter verduidelijking op voor een ander.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heb ik je al eerder uitgelegd. Die vier waren voor de foto. Ik snap dat je dat vergeten was
De volgende keer het scheermes er over...quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze liep net de silo uit maar een kale plek op haar achterhoofd
Je post was wat anders dat weet je zelf ook wel metquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee muis, dat ben ik nu niet vergeten want jij hielp mij daar aan herinneren. En nu schrijf ik het ter verduidelikking op voor een ander.
Nog even over de godfather van Dylan,ik denk dat het Bob is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:53 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De volgende keer het scheermes er over...
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verhaal over de hete zomert
Wyat ..lang in beeld
iets droog was ut
wildkamperen in aug
en een ei bakkeh
dingen .. haske leuk
Bibber Bob?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even over de godfather van Dylan,ik denk dat het Bob is.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of Tattoo Bob.quote:
Niet Henk Schiffmacherquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
Die heeft een leuke dochter.quote:
Het is een Ouija bord,dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh gaan ze een Ouija bord maken.
Eindelijk iets nieuws in utopia.
Nou grappig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh gaan ze een Ouija bord maken.
Eindelijk iets nieuws in utopia.
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is een Ouija bord,dat had ik nog niet eens gezien.
Gelukkig bestaat er nog geen geur-tv...quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:04 schreef mazaru het volgende:
Eric: Het stinkt hier naar stront joh
Ger: Ik ben het niet
Eric: Nee dat zijn die beesten.
Tja er zal echt niemand zijn die het daar eens goed schoon zal maken
Gisteren Adriaan nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:04 schreef mazaru het volgende:
Eric: Het stinkt hier naar stront joh
Ger: Ik ben het niet
Eric: Nee dat zijn die beesten.
Tja er zal echt niemand zijn die het daar eens goed schoon zal maken
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is een Ouija bord,dat had ik nog niet eens gezien.
Hoe kan het dan nog zo stinken? Eric staat er nog een aardig stukje vandaanquote:
Zijn mensen copmleet van doorgedraaid, lijkt me voor de Utopianen dan geen probleem, veel gekker kunnen ze niet worden.quote:
Franny mag dat,en ze heeft de pasta netjes met haar handjes verdeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Eerst een ovenschotel volladen en dan roeren? Franny?? Iemand?
[ afbeelding ]
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kan het dan nog zo stinken? Eric staat er nog een aardig stukje vandaan
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik denk dat het het beste zou zijn als hij er voortaan even boven tattoueert wat het voorstelt
Nee dat is waarquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Het hele terrein kijkt niet zo fris.
Een ovenschotel.....roeren...echt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny mag dat,en ze heeft de pasta netjes met haar handjes verdeeld.
Dat lijkt me wel handig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik denk dat het het beste zou zijn als hij er voortaan even boven tattoueert wat het voorstelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |