quote:
Dankquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed moment uitgekozen voor, mijn complimenten.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
Als je niet stemt dan ben je wel echt een flapdrol ja
Dit boeit mij helemaal geen ene flikkerquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miljoenen mensen hebben hun leven gegeven zodat jij vandaag fvd kon stemmen en dan ga je er zo mee om
Liever dat je niet stemt dan stemmen op linksquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
En dit ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
Liever stemmen ongeacht wat je stemtquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liever dat je niet stemt dan stemmen op links
Dan moet je links stemmen. Zij denken hetzelfde over Nederlandquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit boeit mij helemaal geen ene flikker
Het is wel wat breder dan dat hequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje mijn kostbare vrije tijd verspillen om op wat saaie politici te stemmen
Baudet is wel een koning hoor. Niet zo saai als Jesse enzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje mijn kostbare vrije tijd verspillen om op wat saaie politici te stemmen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baudet is wel een koning hoor. Niet zo saai als Jesse enzo
Moet jij wetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit mag ik altijd zeggen, ik vind het niet verstandig
Wat hebben de joden er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Driepink het volgende:
Nog maar 100 inventories yew longbows (u) te maken.
Heb sowieso al geen stembiljet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar ik denk het niet.
dit is onzinquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Goudenvis het volgende:
Opzich niks mis mee dat je niet stemt maar dan vind ik ook dat je niet mag zeiken over politieke kwesties.
Heb dit gisteren nog online co-op met 2 vrienden gespeeld. Echt leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook zelfde persoonlijkheid alles
O ja die heb ik nog wel, maar ik zou serieus niet weten waar het stemlokaal is..quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb sowieso al geen stembiljet meer.
Maar ook dat is een laag van de samenleving die vertegenwoordigd dient te wordenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind democratie ook helemaal niks aangezien het grootste gedeelte van Nederland te dom is om stemrecht te hebben
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
als ik geen kok ben mag ik nog steeds klagen als mijn hamburger naar de stoma van mijn oma smaakt, als ik geen bezorger ben mag ik nog steeds klagen als de bezorger mijn pakketje door mijn ruit gooit en als niet-stemmer mag ik nog steeds klagen als het resultaat kut is!!
Op die eerste twee heb je geen invloed, op het laatste wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
als ik geen kok ben mag ik nog steeds klagen als mijn hamburger naar de stoma van mijn oma smaakt, als ik geen bezorger ben mag ik nog steeds klagen als de bezorger mijn pakketje door mijn ruit gooit en als niet-stemmer mag ik nog steeds klagen als het resultaat kut is!!
had het laatst weer even gespeeld, blijft top jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dit gisteren nog online co-op met 2 vrienden gespeeld. Echt leuk.
Pre-sequel is ook goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had het laatst weer even gespeeld, blijft top ja
Eensquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
tenzij ik die ene individuele stem was die het hele tij had gekeerd dan maakt mijn stem ook geen ene drol uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Op die eerste twee heb je geen invloed, op het laatste wel.
daar ben ik het niet mee eens, vond de wereld en humor veel minder dus daar was ik vrij snel klaar meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |