🤷🏼♀quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pfffff, godverdomme hey
Je vriend boft maar. Ik heb echt pech
XS is echt een geschenk van God.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ga eind dit jaar wel een nieuwe iPhone kopen. Mijn 6S begint het na 4 jaar wel zwaar te krijgen.
Moet kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde dit net posten. 229 euro zijn ze besodemieterd
Ik wil geen Apple Watch, heb de eerste een week gehad en doorverkocht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor de nieuwe Apple Watch. Hopelijk in september.
Krengen schijnen wel goed te zijn maar de batterij na een jaar volledig naar de klote.quote:
ga je daar ook apex op spelenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil geen Apple Watch, heb de eerste een week gehad en doorverkocht.
Ik wacht wel op de nieuwe Macbook pro
Als je Apple niet kunt vindt dan doe je je rijker voor dan je bent?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Typische uitspraak van iemand die zich rijker voor doet dan hij is
Jawel zei je gisteren nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je Apple niet kunt vindt dan doe je je rijker voor dan je bent?
En ik doe me juist helemaal niet rijk voor
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
als je meer dan 5 euro betaalt voor een product van Apple ben je loco
Heel erg netjes vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krengen schijnen wel goed te zijn maar de batterij na een jaar volledig naar de klote.
Verbaast mij dat mijn QC35 na 3 jaar nog steeds zolang mee gaat op één charge.
Wanneer gaan wij eens borrelen op een terrasje onder het genot van kaasstengels en een goed wijntje?quote:
Denk je dat ik mijn eigen werklaptop koop :squote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op het werk zelf doe je geen ene flikker maar je wil wel 1000+ euro betalen voor een werk pc
Wanneer gaan wij eens borrelen op een terrasje onder het genot van kaasstengels en een goed wijntje?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Zosk het volgende:
Ik heb niet eens de nieuwe iPhone gekocht, het gaat niet goed met me
Soonquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens borrelen op een terrasje onder het genot van kaasstengels en een goed wijntje?
aangezien je financiële situatie wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn eigen werklaptop koop :s
Dan toch juist niet sukkeltjequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aangezien je financiële situatie wel ja
Iedereen heeft een meningquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om vrijdag mee te lopen met de stille tocht in Utrecht maar dan hebben jullie zeker weer een mening.
HAHAHAHAHAHHA GOEIE MAATJEquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE BENT ZO ARM OMDAT JE ALS EEN MONGOOL OMGAAT MET JE GELD AIIIIAJAJAJAJAJJAJAJA ROEKOEEEE
179 euro voor wat oortjes, ben je gestoord vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef Zosk het volgende:
179 euro is toch prima voor een niet draadloos oplaadbaar setje
Doe waar je je prettig bij voelt, ik zou een biertje gaan drinkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om vrijdag mee te lopen met de stille tocht in Utrecht maar dan hebben jullie zeker weer een mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |