Jawel zei je gisteren nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je Apple niet kunt vindt dan doe je je rijker voor dan je bent?
En ik doe me juist helemaal niet rijk voor
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
als je meer dan 5 euro betaalt voor een product van Apple ben je loco
Heel erg netjes vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krengen schijnen wel goed te zijn maar de batterij na een jaar volledig naar de klote.
Verbaast mij dat mijn QC35 na 3 jaar nog steeds zolang mee gaat op één charge.
Wanneer gaan wij eens borrelen op een terrasje onder het genot van kaasstengels en een goed wijntje?quote:
Denk je dat ik mijn eigen werklaptop koop :squote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op het werk zelf doe je geen ene flikker maar je wil wel 1000+ euro betalen voor een werk pc
Wanneer gaan wij eens borrelen op een terrasje onder het genot van kaasstengels en een goed wijntje?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Zosk het volgende:
Ik heb niet eens de nieuwe iPhone gekocht, het gaat niet goed met me
Soonquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens borrelen op een terrasje onder het genot van kaasstengels en een goed wijntje?
aangezien je financiële situatie wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn eigen werklaptop koop :s
Dan toch juist niet sukkeltjequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aangezien je financiële situatie wel ja
Iedereen heeft een meningquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om vrijdag mee te lopen met de stille tocht in Utrecht maar dan hebben jullie zeker weer een mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |