Duidelijk geluid inderdaadquote:
Thierry is alvast begonnen met het saneren van de NPOquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:27 schreef Drekkoning het volgende:
Hier gaat iets mis jongens.
CAROLIEN???
dacht even dat het aan mij lag.quote:
Zeg jij met die UI.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
We gaan wel even afspreken gewoon een beetje serieus over de verkiezingen te praten jongens, niet te gek met de flauwekulletjes en geen vermoeiende gifjes. We moeten t voor iedereen een beetje leuk houden
Ben blij dat we hier posten. Zo druk is het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
We gaan wel even afspreken gewoon een beetje serieus over de verkiezingen te praten jongens, niet te gek met de flauwekulletjes en geen vermoeiende gifjes. We moeten t voor iedereen een beetje leuk houden
En als de npo erom vraagt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ook deze niet als FvD wint?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
En dan te bedenken dat het nu om Provinciale Staten al zoveel politiek gelul in de ruimte is, zal vast niet veel minder worden als het weer eens over de Tweede Kamer gaatquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men roept de mooiste dingen en na de verkiezingen kunnen jij en ik de tering krijgen. Of dat nu Ruttes 1000 euro is die ik nog niet heb ontvangen, Groenlinks' angst verantwoordelijkheid te pakken, Geert is die voor de verkiezingen hard tekeer gaat tegen Rutte en vervolgens 95% van de tijd met de VVD mee te gaan, dorpspastoor Pechtold die wat schimmige geschenken aanneemt en de scheve schaats rijdt of Baudet die van alles gaat veranderen en vervolgens nooit in de kamer te zien is. Noem het allemaal maar op, het is gewoon allemaal zo onbetrouwbaar als Dutroux als nanny
Als FvD wint, mogen jullie even helemaal los vriendenquote:
Ik ook pik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:29 schreef Fylax het volgende:
Ik voel dat het een monsterzege wordt voor FVD
Ik voel me nu wel gelijk aangesprokenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Gaat het zeker worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:29 schreef Fylax het volgende:
Ik mis het oude FOK!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Sportiefquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als FvD wint, mogen jullie even helemaal los vrienden
Ik neem aan dat "BaudetGodquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als FvD wint, mogen jullie even helemaal los vrienden
Baudetgodquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "BaudetGod" posts worden weggemod?
Ja, lekker. En wij maar steeds met z'n allen naar die kop van Kuzu kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ook ik zie wel eens peilingen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:29 schreef Fylax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |