Groenlinks meerderheid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet die van Groningen, nee. Zo achteruit gegaan?
Deze mensen wil je niet aan de macht. Net zo polariserend als Wilders en Thierry.twitter:EnisOdaci twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 22:36:13"Politiek is nog steeds te belangrijk om aan (witte) mannen over te laten" interessant gesprek van @Kauthar_ met @ElsavandeLoo van #Nida @StemopeenVrouw @Nourdin_ @cemilyilmazzzzz @NidaRotterdam @Nida_DenHaag https://t.co/oE7WJVAeaU reageer retweet
Welk punt dan? Dat er een moslima is die Elsa heet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik probeerde een ander punt duidelijk te maken, maar goed.
Ik wist niet dat het een moslima was tot nu toe. Mijn verbazing was meer dat een Nederlander aan het hoofd zat van een islamitische partij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Welk punt dan? Dat er een moslima is die Elsa heet?
Achja, sommigen bekeren zich, of ze is hier geboren en getrouwd met een Nederlandse man. Je weet het nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een moslima was tot nu toe. Mijn verbazing was meer dat een Nederlander aan het hoofd zat van een islamitische partij.
Gewoon een useful idiotquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een moslima was tot nu toe. Mijn verbazing was meer dat een Nederlander aan het hoofd zat van een islamitische partij.
quote:In drie stembureaus in in de gemeente Vlissingen zijn er vandaag verkeerde stembiljetten opgedoken. Deze waren niet voor Zeeland, maar voor de provincie Zuid-Holland bedoeld. De stemmen die vandaag op een verkeerd biljet zijn ingediend worden ongeldig verklaard, heeft de Kiesraad van de gemeente Vlissingen bekendgemaakt.
Het ging om één verkeerd pak uit Zuid-Holland, meldt Omroep Zeeland. De fout werd om 11.00 uur ontdekt toen een mevrouw die wilde gaan stemmen zich hardop afvroeg welke partij 'Jezus Leeft' was. Die partij doet niet mee in Zeeland.
Lekker gewerkt jongens!quote:
twitter:nrc twitterde op woensdag 20-03-2019 om 20:04:04De jongste meting van onderzoeksbureau Ipsos: een opkomstpercentage van 46 procent bij de Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen. Dat is 4 procentpunt meer dan vier jaar geleden. https://t.co/fT4Ie3eAou reageer retweet
Ik verwacht 52%quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:nrc twitterde op woensdag 20-03-2019 om 20:04:04De jongste meting van onderzoeksbureau Ipsos: een opkomstpercentage van 46 procent bij de Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen. Dat is 4 procentpunt meer dan vier jaar geleden. https://t.co/fT4Ie3eAou reageer retweet
De enige uitslag die ik slecht zou vinden is FvD de grootstequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nah goed, FVD en GL zullen wel groot winnen, CU/50+ mss een beetje, de rest wat verliezen tov nu in de Eerste Kamer.
En daar ben ik bang voor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De enige uitslag die ik slecht zou vinden is FvD de grootste
Ik vind FVD zoals gepeild sowieso te groot, maar goed, ik moet dan ook niet zoveel van FVD, PVV, 50+ of DENK hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schuimbekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb na de steun van Balkenende aan de inval in Irak in 2003 gezworen nooit meer CDA te stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:37 schreef Faux. het volgende:
Gestemd! Op de enige partij waarmee ik echt een klik voel: het CDA
Dat was van voor mijn tijd, dus daar kan ik niet echt over meepratenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb na de steun van Balkenende aan de inval in Irak in 2003 gezworen nooit meer CDA te stemmen
Ziedendquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |