poging kun je het altijd geven natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar iets in die sfeer zou zeker weer leuk kunnen zijn.
Eens over denkenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
poging kun je het altijd geven natuurlijk
ben benieuwdquote:
Eerste topic was gesloten, maar waarom?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Omdat je niet na een eerste slotje een tweede en derde topic over hetzelfde hoeft aan te maken, maar dat had je zelf ook vast wel kunnen bedenken.
waarom de tweede is gesloten leg ik je net uit hequote:Op woensdag 10 april 2019 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eerste topic was gesloten, maar waarom?
Tweede topic had ik extra tekst toegevoegd. @:haags_kwartiertje had de mening dat je tussen die tijden niet hoeft te smeren, dus tweede topic had de uitleg waarom dat dus wel moest.
Waarom was eerste/tweede dan gesloten??
Tweede topic was dus niet hetzelfde als het eerste.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waarom de tweede is gesloten leg ik je net uit he
Omdat verzonnen bagger. Die kalfskroket in je tas zou ik eerder geloven.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eerste topic was gesloten, maar waarom?
Tweede topic had ik extra tekst toegevoegd. @:haags_kwartiertje had de mening dat je tussen die tijden niet hoeft te smeren, dus tweede topic had de uitleg waarom dat dus wel moest.
Waarom was eerste/tweede dan gesloten??
Eerste topic waarschijnlijk omdat het een kuttopic was, tweede en derde was voortzetting van kuttopic. Waarom jij het zo belangrijk vind ons per se te moeten melden dat je je zonnebrandcreme bent vergeten, dat je er maar liefst drie topics over wil openen EN hier in feedback erover begint, dat zijn de echte vragen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tweede topic was dus niet hetzelfde als het eerste.
Het eerste was gesloten omdat @:haags_kwartiertje niet goed geïnformeerd is over uv straling. Tweede topic was extra info.
Maar waarom was de eerste dan gesloten??
Was niet verzonnen... Heb daadwerkelijk niet gesmeerd omdat ik mijn creme vergeten was...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat verzonnen bagger. Die kalfskroket in je tas zou ik eerder geloven.
Zonnebrandcreme is dus iets wat voor mij erg belangrijk is. Dat ik dat vergeten ben, is een vrij grote klacht vanuit mijn kant. Althans, dat zie ik zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerste topic waarschijnlijk omdat het een kuttopic was, tweede en derde was voortzetting van kuttopic. Waarom jij het zo belangrijk vind ons per se te moeten melden dat je je zonnebrandcreme bent vergeten, dat je er maar liefst drie topics over wil openen EN hier in feedback erover begint, dat zijn de echte vragen.
Maar goed. Kuttopic, slotje.
Ook als het niet verzonnen is, is het een kuttopic.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was niet verzonnen... Heb daadwerkelijk niet gesmeerd omdat ik mijn creme vergeten was...![]()
Mag hij weer open??
Wat zijn de criteria om iets als verzonnen te beschouwen?? En hoe kan je dit aanvechten?
Maar waar kun je dat oordeel aanvechten of in hoger beroep gaan?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook als het niet verzonnen is, is het een kuttopic.
Hij is dicht, let it go.
forum@fok.nlquote:Op woensdag 10 april 2019 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
Maar waar kun je dat oordeel aanvechten of in hoger beroep gaan?
neequote:Op woensdag 10 april 2019 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
Kan ik hem opnieuw openen met meer tekst?
Gewoon een nieuwe openen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar waar kun je dat oordeel aanvechten of in hoger beroep gaan?
Kan ik hem opnieuw openen met meer tekst?
Hoezo is kut? Te weinig tekst? Want dat wil ik best even erbij doen.
Binnen welk tijdsbestek kan ik daar antwoord op verwachten? En wie krijg je dan aan het woord? Een klb mod of iemand hogerop? Weet namelijk dat sommige klb FA's ook op dat email zitten. Wil graag oordeel van iemand buiten klb, vandaar.quote:
Geen idee, en nee.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnen welk tijdsbestek kan ik daar antwoord op verwachten? En wie krijg je dan aan het woord? Een klb mod of iemand hogerop? Weet namelijk dat sommige klb FA's ook op dat email zitten. Wil graag oordeel van iemand buiten klb, vandaar.
Ook geen soortgelijk topic? Met dat als klacht en dan nog een extra subklacht erbij?
Je wilde toch geen klbers?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:16 schreef Mikeytt het volgende:
@:haags_kwartiertje @:driepink @:vanillekwark @:amarantha @:pharkus
Houd FB in de gaten a.u.b.. Heb nu heel even geen tijd, maar ik doe mijn verhaal daar en stuur een mail naar bovengenoemd adres. Alvast dank!!
Niet op adres forum@fok.nlquote:
Joequote:Op woensdag 10 april 2019 19:16 schreef Mikeytt het volgende:
@:haags_kwartiertje @:driepink @:vanillekwark @:amarantha @:pharkus
Houd FB in de gaten a.u.b.. Heb nu heel even geen tijd, maar ik doe mijn verhaal daar en stuur een mail naar bovengenoemd adres. Alvast dank!!
In FB gaat geen KLB'er reageren, je hebt je feedback gehad. in FB gaan ze je ook doorverwijzen naar forum@fok.nl, maar het is niet alsof het ook maar enigzins uitmaakt wat ik tegen je zegquote:Op woensdag 10 april 2019 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet op adres forum@fok.nl
In FB wel handig om beide kanten van het verhaal te horen i.p.v. alleen mijn betoog!
Geweldig idee!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet op adres forum@fok.nl
In FB wel handig om beide kanten van het verhaal te horen i.p.v. alleen mijn betoog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |