Het is wel even genoeg zo met al die dagboek topics van je vandaag.quote:Op maandag 22 april 2019 18:20 schreef wollah het volgende:
@:haags_kwartiertje wat sluit je me toppa?
Hoop dat deze wel goed isquote:Op maandag 22 april 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel even genoeg zo met al die dagboek topics van je vandaag.
Roerend mee eensquote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerst kregen we topicdiarree van wollah, daarna Quotidien en nu van Mikeytt.
Volgens mij komt het niet echt over dat het niet gewenst is?
Kijk naar je eigen. Nerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik constanteer slechts een enorme ergernis onder medegebruikers en breng dit dan ook graag aan het licht waar anderen die stap niet durven te zetten. Die positie als zondebok voor het bekende inteeltkliekje neem ik dan ook graag voor lief.
Ajax bedoel je?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als het over joden ging, mocht het dus ook?
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Rozevla het volgende:
@:-mosrednA
Goede modmag ook gezegd worden.
Objectief bekeken gewoon bagger.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
KLB / Spinnen kunnen vliegen
Haags doe niet zo flauw. Dit is gewoon een goed topic volgens mij is het de bedoeling dat je die paar offtopic posts weghaalt in plaats van het hele topic te sluiten.
Paar offtopic posts? Het persoonlijke gebash bleef maar doorgaan. Dan help je het topic om zeep en ik was er ook wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
KLB / Spinnen kunnen vliegen
Haags doe niet zo flauw. Dit is gewoon een goed topic volgens mij is het de bedoeling dat je die paar offtopic posts weghaalt in plaats van het hele topic te sluiten.
Volgens mij begon Quotidien waarop wollah (geband) en ik reageerden metquote:Op donderdag 25 april 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar offtopic posts? Het persoonlijke gebash bleef maar doorgaan. Dan help je het topic om zeep en ik was er ook wel een beetje klaar mee.
Volgende keer beter
Interesseert me geen reet wie er begon. Doe gewoon eens normaal!quote:Op donderdag 25 april 2019 18:20 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Volgens mij begon Quotidien waarop wollah (geband) en ik reageerden metdaarna is er wat heen en weer gezegd tussen QD en WL, PZ (beiden geband)
Haaaaaa!quote:Op donderdag 25 april 2019 18:20 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Volgens mij begon Quotidien waarop wollah (geband) en ik reageerden metdaarna is er wat heen en weer gezegd tussen QD en WL, PZ (beiden geband)
Mods zetten geen bans he. Als je het er niet mee eens bent gewoon even mailen met forum@fok.nlquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:22 schreef wielrennerdt het volgende:
waarom wordt het door sommige mods als normaal gezien om dm's en pm's te negeren? aangezien mods een aanspreekpunt zijn voor users zou ik verwachten dat het normaal is om te reageren op je pm's en dm's.
Vraag het die mod ff via DM of PM danquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:22 schreef wielrennerdt het volgende:
waarom wordt het door sommige mods als normaal gezien om dm's en pm's te negeren? aangezien mods een aanspreekpunt zijn voor users zou ik verwachten dat het normaal is om te reageren op je pm's en dm's.
alsof ik dat niet gedaan heb en daar een reactie op gekregen hebquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag het die mod ff via DM of PM dan
Mooi, opgelost.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:46 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
alsof ik dat niet gedaan heb en daar een reactie op gekregen heb
Zoals altijd: als je er niet uit komt met een mod, kan je de admins benaderen via forum@fok.nlquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:57 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Heb dus geen reactie gekregen van die mod op drie pm's en dm's.
wat is nou het verschil tussen een mod en admin. is mij niet helemaal duidelijk. Is toch gewoon hetzelfde namelijk?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoals altijd: als je er niet uit komt met een mod, kan je de admins benaderen via forum@fok.nl![]()
Verder zijn we niet verplicht overal op te reageren via DM/PM. Sterker nog, er zijn een of twee users die ik geblokkeerd heb via die wegen, voor verschillende redenen.
We zijn sowieso te bereiken, via dit topic. Vragen over moderatie kunnen dus hier.
Vragen over wat de admins doen en laten? Weten wij ook niet: forum@fok.nl kan je dan verder helpen.
Wij kunnen posts verwijderen en aanpassen en notes plaatsen. Bannen en zo gaat via adminsquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:06 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat is nou het verschil tussen een mod en admin. is mij niet helemaal duidelijk. Is toch gewoon hetzelfde namelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |