quote:Op donderdag 18 april 2019 10:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Agossie, pferdelul moet weer eens huilen
quote:
Ik constanteer slechts een enorme ergernis onder medegebruikers en breng dit dan ook graag aan het licht waar anderen die stap niet durven te zetten. Die positie als zondebok voor het bekende inteeltkliekje neem ik dan ook graag voor lief.quote:
Waarvoor dankquote:Op donderdag 18 april 2019 11:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik constanteer slechts een enorme ergernis onder medegebruikers en breng dit dan ook graag aan het licht waar anderen die stap niet durven te zetten. Die positie als zondebok voor het bekende inteeltkliekje neem ik dan ook graag voor lief.
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik constanteer slechts een enorme ergernis onder medegebruikers en breng dit dan ook graag aan het licht waar anderen die stap niet durven te zetten. Die positie als zondebok voor het bekende inteeltkliekje neem ik dan ook graag voor lief.
quote:
Absoluut. Het begint behoorlijk vermoeiend te worden. Maar naar ik begrepen heb, wordt SuperNeger (oftewel Mikeytt) nu eindelijk aangepakt. De overdaad aan verzonnen kuttopics begon de spuigaten uit te lopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Lijkt me wel weer even voldoende ge_O_ in die zelfpijptopics van het bekende kliekje niet?
Heb jou nog nooit gezien in klb, dus wat maakt jou het uit?quote:Op vrijdag 19 april 2019 06:18 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Absoluut. Het begint behoorlijk vermoeiend te worden. Maar naar ik begrepen heb, wordt SuperNeger (oftewel Mikeytt) nu eindelijk aangepakt. De overdaad aan verzonnen kuttopics begon de spuigaten uit te lopen.
Kinderachtig gedoe.
Staat in de sluitpost.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:04 schreef Vollenhoven het volgende:
KLB / NWS
Waarom wordt dit topic gesloten?
Omdat ie niet op slot isquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Oke.
Waarom is dit topic volgens jouw beredenering dan nog open?
KLB / Fok loopt leeg
Maar je zegt dat je topics sluit omdat ze vaker voortkomen.quote:
Ik sluit jouw topic, het gaat niet over dat topic. Hiermee zal je het moeten doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je topics sluit omdat ze vaker voortkomen.
Dat betekent dat je alleen selectief topics sluit?
Okequote:Op zaterdag 20 april 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sluit jouw topic, het gaat niet over dat topic. Hiermee zal je het moeten doen.
Het is weer even hip om een kansloos topic te maken en dan in FB verhaal te komen halen. Al dan niet onder een kloontje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:14 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso sluiten we selectief topics he. Beetje rare vraag
We kunnen ze ook stelselmatig gaan sluiten maar dan blijft d'r weinig over hequote:Op zaterdag 20 april 2019 12:14 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso sluiten we selectief topics he. Beetje rare vraag
ja of willekeurig of zo maar dat levert ook weer gezeik opquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We kunnen ze ook stelselmatig gaan sluiten maar dan blijft d'r weinig over he
quote:Mensen die zich niet aangesproken voelen door óf ‘dames’ óf ‘heren’ zouden ook niet met de bus mogen, die zetten we wel op de trein.
Ik weet niet of de nieuwe policy daar wat van vindt, maar ik vind 'm wel grappig gevondenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
Dit soort concentratiekamp referenties mogen volgens nieuwe policy niet meer toch?
[..]
Als het over joden ging, mocht het dus ook?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet niet of de nieuwe policy daar wat van vindt, maar ik vind 'm wel grappig gevonden
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als het over joden ging, mocht het dus ook?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet niet of de nieuwe policy daar wat van vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |