Het andere kantquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze niet aan het andere kant van het land woonde
heb je ooit een vriendin gehad?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik boek bij geen enkele vrouw progressie dus waarom zou ik jaloers zijn
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wauw wat een compliment bedankt hoor
troela
Zeg dat lekker tegen mijn collega'squote:
Omdat ik cachie al bijna binnen hebquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik boek bij geen enkele vrouw progressie dus waarom zou ik jaloers zijn
Kokend lood over die schuttingquote:
ik dacht dat je het letterlijk iets over de schutting gooien bedoelde maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen mijn collega's
Maar dat zou voor mij niet realistisch zijn dus waarom zou ik jaloers zijn op het onbereikbarequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe ik ook op mijn werk ook altijd
Behalve gister want toen kwam er een 8.5/10 chick binnen die nu op gesprek kan. Ik ben van A tot Z betrokken bij dat traject natuurlijk
Zo lang jullie elkaar maar niet met planken uit de schutting gaan slaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kokend lood over die schutting
Nee figuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat je het letterlijk iets over de schutting gooien bedoelde maar blijkbaar niet
Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lang jullie elkaar maar niet met planken uit de schutting gaan slaan.
Jij moet het nog leren, dus jij bent hier de broekie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij ook niet, leer je nog wel, broekie
de broekiequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet het nog leren, dus jij bent hier de broekie.
Ik spreek je over een paar jaar nog welquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet het nog leren, dus jij bent hier de broekie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |