@MMGYMCMBquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie m’n vriend is.
Die informatie is niet relevantquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie m’n vriend is.
runescapequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welk spel, misschien kunnen we samen spelen
Oh neukt ze zich omlaag ipv omhoogquote:
Alsof een mens niet kan veranderen en leren van haar keuzes uit het verleden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die informatie is niet relevant
Je valt op een bepaald type
Koop Halo ofzo dan gaan we dat samen spelen een keerquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh daar heb ik nu geen zin in dus bout dan maar lekker op
Hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly omdat ik meer progressie boek met cachie dan jij met chloro
heb het gevoel dat zosk en chloro wel vaak van bil gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly omdat ik meer progressie boek met cachie dan jij met chloro
Mensen veranderen nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof een mens niet kan veranderen en leren van haar keuzes uit het verleden.
wauw wat een compliment bedankt hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder voor jou gaan.
Jij ook hier. Wat leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh neukt ze zich omlaag ipv omhoog
Als ze niet aan het andere kant van het land woondequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb het gevoel dat zosk en chloro wel vaak van bil gaan
die zit gewoon inbegrepen in mijn gamepassquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koop Halo ofzo dan gaan we dat samen spelen een keer
Echt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb het gevoel dat zosk en chloro wel vaak van bil gaan
het andere kantquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze niet aan het andere kant van het land woonde
heb je zo'n hekel aan reizenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze niet aan het andere kant van het land woonde
Maar ik boek bij geen enkele vrouw progressie dus waarom zou ik jaloers zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |