TT slaat nergens op, maar da's niet zo verrassend.quote:
ja want Fann, maar tis sas dr schuldquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
TT slaat nergens op, maar da's niet zo verrassend.
Is net als die gasten die mijn buurman op straat na roepen als hij zijn hondjes uitlaat, erg dapper en origineel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:38 schreef Voxs het volgende:
Vind het ook stom om die woorden te gebruiken..
Mo, hoe gaat het met je verbouwing?
Maandag en dinsdag zijn de grote dagen, nu zijn ze alleen nog met de voorbereiding bezig.quote:
Ok niet netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is net als die gasten die mijn buurman op straat na roepen als hij zijn hondjes uitlaat, erg dapper en origineel.
Maar je ademt nog?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn de grote dagen, nu zijn ze alleen nog met de voorbereiding bezig.
Joh, ik heb wel voor hetere vuren gestaan, heb er gewoon een hekel aan (de katten ook, en ik denk altijd aan hen).quote:
toe maarquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even snel naar de Jumbo, heb weer zin in een halve gegrilde haan.
quote:
Ja, het is ook oervervelend, de troep, gedoe, mensen rond en in je huis. Paar dagen maar, dat is te doen. Bij de renovatie hier in de straat duurde het weken. Ijsjes uitgedeeld aan al die arme bouwvakkers die met 30+ graden op de daken werkten wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik heb wel voor hetere vuren gestaan, heb er gewoon een hekel aan (de katten ook, en ik denk altijd aan hen).
Oh vandaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind de TT niet zo erg, het ging daarover in het vorige topic.
Voel mij niet persoonlijk aangesproken hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik snap het wel als mensen het niet leuk vinden, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |