Wat vervelend voor je Disana, maar wel goed dat daar iets aan gedaan wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Disana het volgende:
Morgen word ik in het ziekenhuis opgenomen, ik weet niet voor hoe lang. Er moet een bandje om mijn slagader in mijn rechterarm, daar vloeit het bloed te hard en dat is slecht voor mijn hart. Ik neem mijn laptop niet mee want ik kan met een arm toch heel weinig. Alvast goede dagen gewenst.
Ze hebben geen indicatie gegeven hoe lang? Heel veel succes en sterkte gewenst Disanaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Disana het volgende:
Morgen word ik in het ziekenhuis opgenomen, ik weet niet voor hoe lang. Er moet een bandje om mijn slagader in mijn rechterarm, daar vloeit het bloed te hard en dat is slecht voor mijn hart. Ik neem mijn laptop niet mee want ik kan met een arm toch heel weinig. Alvast goede dagen gewenst.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
Er is hier een machtsstrijd gaande aangaande de thermostaat![]()
De baas zet hem telkens hoger en ik zet hem dan elke keer weer lager, totdat ik het weer veel warmer voel worden, dan heeft hij hem dus weer hoger gezet, waarna ik hem weer lager zet.
sterkte alvast Disana.. Laten we hopen dat het snel opgelost isquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Disana het volgende:
Nou zulke termen gebruik ik niet zo gauw hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ghost is zelf bijna nooit genuanceerd, à la René van der Gijp. Maar als een ander iets ongenuanceerds zegt is ie zogenaamd geschokt.
Nee, geen indicatie helaas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben geen indicatie gegeven hoe lang? Heel veel succes en sterkte gewenst Disana
Sterkte ermeequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Disana het volgende:
Veel succes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Disana het volgende:
OK dan zeik ik er verder niet over doorquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi, compleet ruk hier maar geeft niet.
Sterkte! Hopelijk vermaak je je een beetje daar zonder laptop.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Disana het volgende:
Meh, ik snap je gedachte na voorgaande ervaringen, maar ik ga ervan uit dat je hier zaterdag gewoon weer bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef Disana het volgende:
Ja, tot over een paar dagen. Ik hoop dat ik zaterdag alweer naar huis mag, maar mij kennende zullen er wel weer complicaties zijn. Vandaag post ik nog gewoon mee.
Is goed, zou toch niet helpen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zeik ik er verder niet over door
Ik vermaak me wel met de tv.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sterkte! Hopelijk vermaak je je een beetje daar zonder laptop.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
doe dat dan ... je kunt je posts ook aanpassen .. wist je dat
Oké, ik vertrouw op jou gevoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh, ik snap je gedachte na voorgaande ervaringen, maar ik ga ervan uit dat je hier zaterdag gewoon weer bent
Maar erg subtiel ben je niet in het algemeenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zulke termen gebruik ik niet zo gauw hoor
Nee dat nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar erg subtiel ben je niet in het algemeen
Ik heb hem vandaag al 4 keer lager gezet, 22 graden is toch echt maximale temperatuur om in te werken.quote:
hier staat ie uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag al 4 keer lager gezet, 22 graden is toch echt maximale temperatuur om in te werken.
Ik ken dat spelletje, ik had iemand die hem ook op 22 zette en ik iedere keer op 19. Gewoon blijven volhouden, zwetend werken is zo ranzig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag al 4 keer lager gezet, 22 graden is toch echt maximale temperatuur om in te werken.
Het is gewoon een complot om je uit de kleren te krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of deze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot om je uit de kleren te krijgen
21 vind ik prima hier, maar deze verwarming geeft ook zo'n nare droge lucht, alsof er totaal geen zuurstof meer in zit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat spelletje, ik had iemand die hem ook op 22 zette en ik iedere keer op 19. Gewoon blijven volhouden, zwetend werken is zo ranzig.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Godverdomme, vuile viezerik dat het er is!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk... nieuwe baasquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo leuk huis hoor waar zit je thermostaat??? Neuh zomaar gewoon nieuwsgierig!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij een date de kachel op 200 zetten
Ik heb bij een Ex met de app haar kachel op afstand op 30 gezetquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo leuk huis hoor waar zit je thermostaat??? Neuh zomaar gewoon nieuwsgierig!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godverdomme, vuile viezerik dat het er is!![]()
(Het is mijn zwager, dus lijkt me niet)
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb bij een Ex met de app haar kachel op afstand op 30 gezet
Werkte de truc?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb bij een Ex met de app haar kachel op afstand op 30 gezet
Oh ja, ik kan ook niet wachten, weg met de kou en mensen die kachels hoog zetten, ik heb er hier thuis ook zo 1.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
21 vind ik prima hier, maar deze verwarming geeft ook zo'n nare droge lucht, alsof er totaal geen zuurstof meer in zit.
Tijd voor zomer, deuren open!
Ach gos, arme kat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
TOON is trouwens super link ik zat een keer 30 km van huis ermee te spelen ging die ook niet meer omlaag server storingkat op zijn rug zowat
Geen gevalletje seks met je ex dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die trucnee toen was het net uit
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
TOON is trouwens super link ik zat een keer 30 km van huis ermee te spelen ging die ook niet meer omlaag server storingkat op zijn rug zowat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |