Bijna wel ja.quote:
Boks.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ding ding ding, de hoofdprijs.
![]()
Ik heb die stempel ja. Gelukkig zijn er veel verschillende soorten borderliners.
Avocado?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:08 schreef mario390 het volgende:
hoe heet de groene fruit met de Dikke Kern binnen?
Jouw uitstraling helpt daar misschien bij, wat je zelf verteld heb dan he.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gedurende al die jaren dat ik hier woon nog nooit door iemand lastiggevallen, frappant?
Hier bokssmiley terug. Kweet dat ie bestaat want haags had die wel eens gepost.quote:
Dat is mijn punt, ze weten donders goed wie ze aandurven en dat is uitermate laf.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw uitstraling helpt daar misschien bij, wat je zelf verteld heb dan he.
Misschien moet hij die honkbalknuppel eens achterwege laten als hij naar buiten loopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja. Nare mensen zijn dat dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, ze weten donders goed wie ze aandurven en dat is uitermate laf.
Ik denk dat zijn gezicht genoeg is. Zoals hij zelf vertelde.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet hij die honkbalknuppel eens achterwege laten als hij naar buiten loopt.
Die staat binnen in de muurkast naast de voordeur.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet hij die honkbalknuppel eens achterwege laten als hij naar buiten loopt.
Nou ja met dat lange haar behoort hij daar misschien ook wel tot een risicogroepquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja met dat lange haar behoort hij daar misschien ook wel tot een risicogroep
Ik lijk bepaald niet op een transgender, gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja met dat lange haar behoort hij daar misschien ook wel tot een risicogroep
Meisjes met lange haren schiet bij mij te binnen.quote:
Dat niet, hardrocker of zo of van een motorbende.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lijk bepaald niet op een transgender, gelukkig maar.
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meisjes met lange haren schiet bij mij te binnen.
Wel met rode haren?quote:
Ik ken het liedje verder ook niet alleen de titel, wat had jij in gedachten dan want nu wil ik dat weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |