Waar moet je dat ding anders ophangen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:04 schreef Victoriaatje het volgende:
Ja, dat mag.
https://nl.hellolaw.com/j(...)telantenne-verbieden
Nou, niet dus. Zorgen voor een andere manier van ontvangst.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar moet je dat ding anders ophangen?
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:07 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nou, niet dus. Zorgen voor een andere manier van ontvangst.
tegenwoordig kan alles via IPtv(internet). legaal zal het wat kosten. illegaal zal t enkele euros zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik heb serieus geen idee hoe dit soort dingen weken
Ik heb Netflix, Videoland en NPO en sinds december zelfs een tv.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:13 schreef wootahH het volgende:
[..]
tegenwoordig kan alles via IPtv(internet). legaal zal het wat kosten. illegaal zal t enkele euros zijn.
Dat je op de 3e verdieping kan wonen en de flat 20 verdiepingen hoog is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:20 schreef Roces18 het volgende:
dan zet je het op het dak??? wat is het probleem
maakt toch niet uit? gewoon kabeltje leggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat je op de 3e verdieping kan wonen en de flat 20 verdiepingen hoog is.
Dat was mijn gedachte dus ook in eerste instantie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:22 schreef pvdplanet het volgende:
Op het balkon mag je ophangen wat je wilt zolang het niet uitsteekt
En dan woon ik nog in een kleinschalig complex. 6 huizen op een etage en 9 hoog.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat je op de 3e verdieping kan wonen en de flat 20 verdiepingen hoog is.
Ik denk dat de eigenaar van dat pand zelf mag bepalen wat iemand wel of niet aan de gevel hangt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:22 schreef pvdplanet het volgende:
Op het balkon mag je ophangen wat je wilt zolang het niet uitsteekt
Elke Turk, ook de geintegreerden, hebben zo'n afzichtelijke schotel die 18/24 gebruikt wordt....quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:29 schreef Kreator het volgende:
Wie will er anno 2019 nog een schotel? Kun je niet gewoon alles wat je wil via het internet bekijken?
Ja, een schotel op het dak (en een kabel trekken langs de gevel) mag ongetwijfeld welquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:20 schreef Roces18 het volgende:
dan zet je het op het dak??? wat is het probleem
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef valentijn101 het volgende:
Is dit een regel die nu ineen nieuw is of staat dit ook in het huurcontact dat getekend is toen de huur begon?
Hoezo racistisch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Ik krijg inmiddels apps binnen dat zo’n briefje behoorlijk racistisch is. Dat was mijn gedachte ook.
Maar ik wilde het zo niet noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |