Hij zat er ook ooit in voordat hij mod werd maar is boos weggegaan omdat we moesten lachen om zijn accentquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het erg fijn dat we daar @:Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doen
heb tardis. even een dm gestuurd of jullie mij ook belachelijk makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het erg fijn dat we daar @:Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doen
Ja Goudenvis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin om te stemmen vandaag jongens
oja dat was toen hij nog tegen het beleid aanschopte en een paar weken later opeens mod wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zat er ook ooit in voordat hij mod werd maar is boos weggegaan omdat we moesten lachen om zijn accent
al gedaan, de wereld weer een beetje linkser gemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin om te stemmen vandaag jongens
Er valt aan jou niets belachelijk te maken maatquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb tardis. even een dm gestuurd of jullie mij ook belachelijk maken
Wel leuk hoe kwaad Azpilicueta toen was omdat hij geen mod werd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oja dat was toen hij nog tegen het beleid aanschopte en een paar weken later opeens mod was
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er valt aan jou niets belachelijk te maken maat
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er valt aan jou niets belachelijk te maken maat
Valt me vies tegen van jequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
al gedaan, de wereld weer een beetje linkser gemaakt.
voel me helemaal het mannetje als ik vreemde mensen op het internet belachelijk maakquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel leuk hoe kwaad Azpilicueta toen was omdat hij geen mod werd.
Ik voel me juist heel eenzaam tussen alle racisten hier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:19 schreef Zosk het volgende:
Ik neem mijn opmerking over McGrath terug want hij is blijkbaar ook zo'n linkse rakker net zoals vrijwel iedereen hier op FOK!
Ik loop ook iets haniger door de drie meter in mijn studio.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me helemaal het mannetje als ik vreemde mensen op het internet belachelijk maak
Blij dat ik je nog ergens blij mee kan makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ben je weer afgewezen ofzo? Dat je het afreageert op anderen..quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel, is een vrij land gek.
Kom vriend, stemmen we samen SP.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik voel me juist heel eenzaam tussen alle racisten hier.
als je me nog even die 100 euro geeft ben ik helemaal gelukkigquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blij dat ik je nog ergens blij mee kan maken
Ik krijg nog 110 euro van jequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je me nog even die 100 euro geeft ben ik helemaal gelukkig
Ik ben geen racist maar stem niet linksquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik voel me juist heel eenzaam tussen alle racisten hier.
Hoezo "weer"?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je weer afgewezen ofzo? Dat je het afreageert op anderen..
met VVD kan ik nog net leven, ik heb vrienden die VVD stemmen, dat voelt toch net een beetje zoals zwarte vrienden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geen racist maar stem niet links
Hardop gegrinnikt op de bank.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
met VVD kan ik nog net leven, ik heb vrienden die VVD stemmen, dat voelt toch net een beetje zoals zwarte vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |