jammerquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft gerookt en durft hier nu vast niet meer te komen
wat vind je van mijn notes?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt echt de allersaaiste notes ooit he
kost moeitequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geef jij mij een leuke erbij anders
ik heb nog 2 noten die je mag hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geef jij mij een leuke erbij anders
hoe hoog woon je?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik spring van mijn balkon als dit zo doorgaat.
goed dat je het zegt, even gekeken en ik ben weer 5 notes rijker sinds vorige weekquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn aantal notes zijn snel omhoog gegaan sinds VK mod en ik hem wekelijks nodeloos provoceer.
ik ben gestopt met "donderstraal een end op" te zeggen tegen de verkeerde personenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb mijn gek*nker moeten stoppen nadat ik PM's kreeg van de FA's met een smeekbede of ik dergelijke praktijken eindelijk wilde staken.
Heb er een paar geopenbaard op Discord, aangezien dat hier niet mag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, even gekeken en ik ben weer 5 notes rijker sinds vorige week
Hee ja nu je het zegt je bent weer hier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben gestopt met "donderstraal een end op" te zeggen tegen de verkeerde personen
als je je enkels breekt heb je meer pijn om niet aan je depressie te denkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Twee hoog, maar als ik goed mik kan dat nekkie best breken.
Ik denk sowieso niet aan mijn depressie. Ik weet ondertussen niet meer of het een act is of ik echt nog depressief ben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je je enkels breekt heb je meer pijn om niet aan je depressie te denken
al een week ofzo toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee ja nu je het zegt je bent weer hier.
ja een tijdje, maar heb het gevoel dan het niet aan mijn wens lagquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
Was Danny uiteindelijk nog opgedonderstraald, @:McGrath ?
McGrath zelf wel iigquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
Was Danny uiteindelijk nog opgedonderstraald, @:McGrath ?
Staat 'Welkom op FOK!mobile' ertussen? Dat vond ik zelf een hele leuke.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, even gekeken en ik ben weer 5 notes rijker sinds vorige week
zie de discord vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Staat 'Welkom op FOK!mobile' ertussen? Dat vond ik zelf een hele leuke.
Ja we hebben een paar maanden gerouleerd in de Discords, maar we zijn al een tijdje stabiel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja Aber heeft me ooit uitgenodigd voor eentje, maar die bestaat kennelijk niet meer
dat kan kloppenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja Aber heeft me ooit uitgenodigd voor eentje, maar die bestaat kennelijk niet meer
Hij wel dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee geen eigen Discord. Ik ben toch geen egotripper? Of wel @:2nutz ?
Haha, net zoals der_mann met zijn gewicht. hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja we hebben een paar maanden gerouleerd in de Discords, maar we zijn al een tijdje stabiel.
ik vind het erg fijn dat we daar @Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja we hebben een paar maanden gerouleerd in de Discords, maar we zijn al een tijdje stabiel.
stabiel op een gezond gewicht jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha, net zoals der_mann met zijn gewicht. haha
Hij zat er ook ooit in voordat hij mod werd maar is boos weggegaan omdat we moesten lachen om zijn accentquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het erg fijn dat we daar @:Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doen
heb tardis. even een dm gestuurd of jullie mij ook belachelijk makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het erg fijn dat we daar @:Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doen
Ja Goudenvis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin om te stemmen vandaag jongens
oja dat was toen hij nog tegen het beleid aanschopte en een paar weken later opeens mod wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zat er ook ooit in voordat hij mod werd maar is boos weggegaan omdat we moesten lachen om zijn accent
al gedaan, de wereld weer een beetje linkser gemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin om te stemmen vandaag jongens
Er valt aan jou niets belachelijk te maken maatquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb tardis. even een dm gestuurd of jullie mij ook belachelijk maken
Wel leuk hoe kwaad Azpilicueta toen was omdat hij geen mod werd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oja dat was toen hij nog tegen het beleid aanschopte en een paar weken later opeens mod was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |