Inhoudelijk is het niet relevant, heb het er als detail bijgezet zodat duidelijk is dat ik er niet even gemakkelijk langs kan gaan.quote:
Zo natuurlijk vind ik dat helemaal niet. Ligt geheel aan de omstandigheden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:32 schreef spijkerbroek het volgende:
maar natuurlijk kun je het beste de ruzie oplossen
Hier zul je het helaas mee moeten doen, denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef luna91 het volgende:
reactie dat alles is weggegooid en dat ze enig medewerking weigeren
En wat precies ga je de politie vertellen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:13 schreef Vollenhoven het volgende:
Gewoon opeisen en anders dreigen met de politie
Dat het haar spullen zijn en dat ze het kan bewijzen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:15 schreef r_one het volgende:
[..]
En wat precies ga je de politie vertellen?
Maar ze kan het niet bewijzen. En nu?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat het haar spullen zijn en dat ze het kan bewijzen.
Ze kan het vast wel bewijzen als je kan aantonen dat de spullen jou toebehoren + alle communicatie die ze heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar ze kan het niet bewijzen. En nu?
Welk deel van deze quote uit de OP was niet helemaal duidelijk?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ze kan het vast wel bewijzen als je kan aantonen dat de spullen jou toebehoren + alle communicatie die ze heeft.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef luna91 het volgende:
Kan niet aantonen met aankoopbewijzen dat ik de eigenaar ben. Heb wel foto's waarop ik sta met een aantal spullen, maar dat zegt niets over de rechtmatige eigenaar
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Welk deel van deze quote uit de OP was niet helemaal duidelijk?
[..]
Ze heeft dus waarschijnlijk berichten tussen hun + foto's erbij waar ze erop staat is genoeg voor de politie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef luna91 het volgende:
Heb namelijk meerdere malen naar deze spullen gevraagd, kreeg als reactie dat alles is weggegooid en dat ze enig medewerking weigeren, maar kwam ik er achter dat niet alles weggegooid was. Kan niet aantonen met aankoopbewijzen dat ik de eigenaar ben. Heb wel foto's waarop ik sta met een aantal spullen, maar dat zegt niets over de rechtmatige eigenaar, anders kan ik ook een foto maken met de Eiffeltoren en zeggen dat die van mij is
Ja vast ...quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus waarschijnlijk berichten tussen hun + foto's erbij waar ze erop staat is genoeg voor de politie.
Het is nog maar de vraag of de politie daar iets mee gaat doen. De spullen liggen er al enkele jaren. TS vond ze kennelijk jarenlang niet belangrijk genoeg, en dan moet de politie ineens komen opdraven?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus waarschijnlijk berichten tussen hun + foto's erbij waar ze erop staat is genoeg voor de politie.
De graaiers bij de politie moeten maar werken voor hun geld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja vast ...![]()
Ik denk dat je niet verder komt dan de balie en met 5 minuten weer buiten staat .... onverrichterzake ....
Ja zo werkt het niet met recht zover ik weet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of de politie daar iets mee gaat doen. De spullen liggen er al enkele jaren. TS vind ze kennelijk jarenlang niet belangrijk genoeg, en dan moet de politie ineens komen opdraven?
Dit is WGR, niet KLB.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:28 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De graaiers bij de politie moeten maar werken voor hun geld.
Krijg nog steeds een gestolen fiets van hun terug die voor hun neus werd gestolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |