Nja Rusland heeft er onlangs niet mee gewonnen...quote:Op zondag 19 mei 2019 16:43 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Levert een rolstoel nog extra punten op bij het songfestival?
Nee, dan het RCO.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laat andre rieu dit lekker opknappen, ons grootste exportproduct op muzikaalgebied.
Alsjeblieft niet. Het moet een vrouw man koppel zijn en de vrouw moet een prachtige glimlach hebben. Dat zie ik Annechien Steenhuizen niet doen.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:26 schreef Postbus100 het volgende:
Annechien Steenhuizen werd toch ook al geopperd?
quote:Op zondag 19 mei 2019 19:23 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Het moet een vrouw man koppel zijn en de vrouw moet een prachtige glimlach hebben. Dat zie ik Annechien Steenhuizen niet doen.
Nu al zin inquote:Op zondag 19 mei 2019 19:39 schreef Niels93 het volgende:
Zonet op rtl nieuws: eerste plannen voor de organisatie worden volgende maand bekend gemaakt
of met z'n broer op een balkonnetje als de Muppetsquote:Op zondag 19 mei 2019 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dit is wel een goede.twitter:maartenhopman94 twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 23:36:32Ik hoop echt dat als Nederland volgend jaar het Songfestival presenteert, Maarten van Rossem op een hoekje van het podium mag zitten om na elke act live commentaar te geven. #esf19 reageer retweet
Dorrestijn met Van Rossum.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of met z'n broer op een balkonnetje als de Muppets
Presentatie moet Richard Groenendijk doen, gewoon omdat t kan
Linda is een vakvrouw. Strakke presentatie, humor, vertrouwd, brengt de familiesfeer goed over, is ook over de grens bekend.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:29 schreef Moira. het volgende:
Hoezo zou je Linda de Mol de hele week op het ESF willen zien? Daar zit ik echt niet op te wachten hoor.
Jaar of 15 a 20 terug zou ik ja zeggen op Linda de Mol als presentatrice. Nu allang niet meer.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:29 schreef Moira. het volgende:
Hoezo zou je Linda de Mol de hele week op het ESF willen zien? Daar zit ik echt niet op te wachten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |