Fappen in je bureaustoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
al mijn collega's hebben al prettig weekend gezegd, ik zit hier tot maandag hélemaal alleen
heb de radio al 2 streepjes in volume verhoogd, wie weet wat voor andere wilde dingen ik ga doen
Geniet ervan vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan zet ik een mooi livealbum van queen op en ga ik maar eens wat doen
Welke animequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou het denk ik bij anime kijken op mijn telefoon en jullie gezelschap houden vriend
Dragonball Z/GT/Super zijn wel aanradersquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb alle tijd om er eentje uit te zoeken
Is goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb alle tijd om er eentje uit te zoeken
rot op debielquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dragonball Z/GT/Super zijn wel aanraders
ik ga op de VVD stemmen, ben overgehaald door al die mooie UI's hier in de KLBquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
Wel pas kijken nadat je fvd hebt gestemd. Jouw stem telt!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga op de VVD stemmen, ben overgehaald door al die mooie UI's hier in de KLB
Sehr gutquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh, raar, ik had een extra lekker voor de helft vd prijsquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar de mijne was piksplinternieuw
je moeder is ook extra lekker voor de helft vd prijsquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, raar, ik had een extra lekker voor de helft vd prijs
Hahaatjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moeder is ook extra lekker voor de helft vd prijs
Niet alleen fok maar ook Nederland wil je dus naar de klote helpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zolang jij er woont wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet alleen fok maar ook Nederland wil je dus naar de klote helpen
Nee van jou nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hou je dit ook over mij bij?
Maar dan wanneer ik iets nuttigs zeg?
Mijn aanwezigheid is slechts tijdelijk maar jouw toekomstige kinderen hebben nog 80 jaar te gaan straksquote:
vriend ik heb nog niet eens een kut aangeraakt dus laten we rustig aan doen met eventuele kinderen krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is slechts tijdelijk maar jouw toekomstige kinderen hebben nog 80 jaar te gaan straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |