Slik je in ieder geval nog een keer hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen.
Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.![]()
Je hebt toch 50 euro afgesproken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen.
Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.![]()
Genoten van deze opmerking.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Slik je in ieder geval nog een keer haha
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt mooie rechtse vriend van me.
Ja. Maar toen ik langs ging zei hij dat hij er nog een onderdeel bij moest kopen. Maar niks over de prijs.quote:
dan staat die 50,- tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik langs ging zei hij dat hij er nog een onderdeel bij moest kopen. Maar niks over de prijs.
Douche gewoon twee keer. Fuck t klimaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Besloten niet te douchen omdat ik nog een etensafspraak heb en daarvoor ga hardlopenkan ik beter dan douchen.
Geen dief van mijn portemonneequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Douche gewoon twee keer. Fuck t klimaat.
heb je een aparte excelsheet met wanneer mensen over sport praten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
@:TARDIS. waarom heb je van september t/m december 2018 niks over hardlopen gepost? was je toen geblesseerd?
Eens even kijken, in september bijna een maand in Amerika en toen niet hardgelopen, in november en december veel bezig geweest met klussen en verhuizen dus ook minder gelopen en verder zat ik beter in mijn vel en zal ik minder hebben gehoereerd om aandacht erover.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
@:TARDIS. waarom heb je van september t/m december 2018 niks over hardlopen gepost? was je toen geblesseerd?
daarom heb ik voor 350 keiharde euro's een piksplinternieuwe fiets gekocht zodat ik al dat gezeik niet hebquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Hou je dit ook over mij bij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
als je daar eindelijk mee begint zal ze het bijhouden hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hou je dit ook over mij bij?
Maar dan wanneer ik iets nuttigs zeg?
Een lege sheet bijhoudenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hou je dit ook over mij bij?
Maar dan wanneer ik iets nuttigs zeg?
Duur, mijn spiksplinternieuwe fiets kostte mij 180 euroquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik voor 350 keiharde euro's een piksplinternieuwe fiets gekocht zodat ik al dat gezeik niet heb
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar eindelijk mee begint zal ze het bijhouden haha
Voorspelbaar weer damesquote:
Ik ga liever helemaal niet op zoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zulke werkzaamheden moet je op je werk vinden.
ja maar de mijne was piksplinternieuwquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duur, mijn spiksplinternieuwe fiets kostte mij 180 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |