Wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, dat heb ik al reeds gedaan
Lol limonade, deze suikertroep tot je nemen en dat al rond 10 uurquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Even m’n glas limonade opdrinken.
Die dingen zijn best zuinig. Was vast een benzine auto. Stel je niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben nog steeds woedend om die Renault Clio die 3 uur stond te brommen met z'n briefje.
Ik hoop het ook voor hem, was ook wel echt klaar met hem met z'n negatieve gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Erg jammer is dat. hoop voor hem dat hij er weer uit weet te klimmen
Deze is suikervrij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lol limonade, deze suikertroep tot je nemen en dat al rond 10 uur
FvD, maar niet Baudetquote:
Dat zou een bloederige bedoeling worden, ik pas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom nu bij mij thuis vechten in bed.
Eens houd het op, heb ze ook wel in mijn omgeving. Dan is het beter om afscheid te nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem, was ook wel echt klaar met hem met z'n negatieve gedrag.
Heb ook geen contact met hem
Ik denk niet dat Annabel Nanninga op de lijst staat in Gelderland, maar ik help het je hopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ga ik ook stemmen. Hopelijk staat er een vrouw in die lijst.
TARDIS. zeg er wat vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Eens houd het op, heb ze ook wel in mijn omgeving. Dan is het beter om afscheid te nemen.
Ohja, die van Raak ook?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ah die # hier in de kast staan. Heb nu die multivitamine oid
smaakt beetje naar taksi
Ja wie is het?quote:
Ik snap ‘t. Zou hetzelfde hebben gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee van Karvan Cevitam
was gister 2 voor de prijs van 1 dus 6 gekocht snap je
Koffie is slechts troep in excessen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Koffie ook.
Ik drink voortaan wel water ja.
Jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |