Ik heb GL en D’66 nog nooit geen campagne zien voeren op verkiezingsdag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:01 schreef trein2000 het volgende:
Ooit was het goed gebruik om geen campagne meer te voeren op verkiezingsdag. Maar ik sie hier GroenLinks op het station staan...
Eerste keer dat ik dit doe. Geen idee dus. We tellen het eigen bureautje iddquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh leuk. Vanavond ook tellen? Hoe lang duur zoiets nou?
Ik zit in de trein. Geen tv dus, vertel?quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:20 schreef asco het volgende:
De NOS doet nog een laatste poging om de kiezers van de PVV en FvD weg te houden in het ochtendjournaal.![]()
![]()
![]()
Jij kunt zo bij de redactie van de NOS gaan werken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik twijfelde nog enigszins trouwens. Maar de dynamiek van de afgelopen 48uur trekt mij over de streep om VVD te stemmen. FvD de grootste kunnenwe toch niet hebben.
Gewoon de usual, lekker framen met wel een extra sausje heden ochtend. Kijk het maar terug.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zit in de trein. Geen tv dus, vertel?
Ik zie het, gênant.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:22 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon de usual, lekker framen met wel een extra sausje heden ochtend. Kijk het maar terug.
net zoals de feitelijke onjuistheden van de FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:33 schreef asco het volgende:
[..]
En daar trappen geheid weer een aantal mensen in.![]()
Dan kijk je niet. Gezeur altijd...quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:20 schreef asco het volgende:
De NOS doet nog een laatste poging om de kiezers van de PVV en FvD weg te houden in het ochtendjournaal.![]()
![]()
![]()
Dus we horen van jou de komende jaren ook geen commentaar op de politiek? Je kiest er nu zelf namelijk voor om jouw invloed daarop te laten gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik zou moeten stemmen eerlijk gezegd. Het zijn allemaal geen uitgezonderd een stel huichelaarsen iedereen zit daar voor eigen gewin, hopend op een lekker baantje na de politiek
Ik kijk ook niet meer. Ik kijk straks wel naar de uitslagen en de zure gezichten op de NPO. 👍quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dan kijk je niet. Gezeur altijd...
Dan is dat je beste keuze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gisteren de stemwijzer gedaan, nergens meer "gewicht" aan gegeven en ik kom op DENK uit.
40 euro voor een dag hier in de gemeente hoorde ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat baantje? Hoor altijd dat ze vies veel geld verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |