Zo'n houding heeft alleen effect op mensen die er toch nooit op zouden stemmen. Uiteindelijk werkt het averechts en zullen er eerder meer mensen op FvD gaan stemmen dan minder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
DWDD schijnt gisteren ook weer bij de beesten af te zijn geweest: één groot FvD-bash-feest. Het is duidelijk dat de gevestigde (linkse) orde als de dood is dat Forum vandaag als grootste partij uit de bus komt. We gaan het afwachten, maar het zou een signaal van jewelste zijn.
quote:Tafelgast Özcan Akyol was het weliswaar met zijn collega’s eens, maar gaf ook aan: “Als je het hebt over partijkartel en mediakartel: álles wordt hier nu bevestigd aan tafel. Wij kunnen de mensen hier wel belachelijk gaan maken, maar de mensen thuis zitten te kijken en denken: zie je wel, ze kijken neer op ons.”
Klopt. De verkrachtingszaak loopt nog. Misschien wordt die wel gecombineerd nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De naïviteit straalt er vanaf met de uitspraken die die raadslieden doen.
Die gast was toch gepakt voor verkrachting en nog een hele waslijst aan zaken.
Er past maar één straf bij dat stuk uitschot, en dat is levenslang.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt. De verkrachtingszaak loopt nog. Misschien wordt die wel gecombineerd nu.
Wat alleen maar een relatief lagere straf op zal leveren voor de verkrachtingszaak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Aan die verkrachtingszaak zou ik niet teveel waarde hechten, hij kwam wel vaker bij die Angelique over de vloer en dan zaten ze met nog wat anderen erbij te snuiven en te zuipen, dat is zelf ook niet zo'n fris wijf. Hoeveel waarde moet je hechten aan de verklaring van een 47 jarige doorgesnoven snol?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Na 10 jr pieterbaan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat alleen maar een relatief lagere straf op zal leveren voor de verkrachtingszaak.
Maar ik verwacht niet dat dit sujet nog vrij komt, met een beetje mazzel krijgt hij net als Michael P 28 jaar en TBS, of feitelijk levenslang, maar ik weet niet of je dat risico met de veranderende wetgeving moet nemen, dan kun je hem beter in TBS opbergen.
In ieder geval een heel stuk meer dan aan de verklaring van deze klootzak, die bovendien een draaideurcrimineel is. Maar goed, tis weer een lichtgetinte + moslim, dus is het volkomen geoorloofd om karaktermoord op het echte slachtoffer te plegen....zo rollen we in PC Nederland immers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aan die verkrachtingszaak zou ik niet teveel waarde hechten, hij kwam wel vaker bij die Angelique over de vloer en dan zaten ze met nog wat anderen erbij te snuiven en te zuipen, dat is zelf ook niet zo'n fris wijf. Hoeveel waarde moet je hechten aan de verklaring van een 47 jarige doorgesnoven snol?
Er is nog geen veroordeling, dus ‘echt’ slachtoffer is voorbarig. Feit is dat die twee regelmatig vrijwillig sex hebben gehad en beide drugs gebruiken. Geeft ze zelf toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:08 schreef stopnaald het volgende:
[..]
In ieder geval een heel stuk meer dan aan de verklaring van deze klootzak, die bovendien een draaideurcrimineel is. Maar goed, tis weer een lichtgetinte + moslim, dus is het volkomen geoorloofd om karaktermoord op het echte slachtoffer te plegen....zo rollen we in PC Nederland immers.
Hoeveel waarde moet je hechten aan een verklaring van die doorgesnoven malloot?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aan die verkrachtingszaak zou ik niet teveel waarde hechten, hij kwam wel vaker bij die Angelique over de vloer en dan zaten ze met nog wat anderen erbij te snuiven en te zuipen, dat is zelf ook niet zo'n fris wijf. Hoeveel waarde moet je hechten aan de verklaring van een 47 jarige doorgesnoven snol?
Blijft staan dat Hator karaktermoord pleegt, geheel in lijn met de staande praktijk van PC Nederland als het gaat om onwelgevallige zaken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Er is nog geen veroordeling, dus ‘echt’ slachtoffer is voorbarig. Feit is dat die twee regelmatig vrijwillig sex hebben gehad en beide drugs gebruiken. Geeft ze zelf toe.
Verkrachting is sowieso lastig te bewijzen
Ook niets, maar ik heb dat wijf wel eens gezien en je spoort echt niet als je daar je pik in steekt. Het waren geen vreemden van elkaar, zaten vaak samen te snuiven en zuipen, en het zou me niks verbazen dat dat ook wel eens uitliep op sex, en misschien had ze er na de laatste keer wel spijt van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoeveel waarde moet je hechten aan een verklaring van die doorgesnoven malloot?
Als jij denkt dat ik PC ben ken je me dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:20 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Blijft staan dat Hator karaktermoord pleegt, geheel in lijn met de staande praktijk van PC Nederland als het gaat om onwelgevallige zaken.
Blijft staan dat een feit als verkrachting pas bewezen is als er genoeg bewijs is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:20 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Blijft staan dat Hator karaktermoord pleegt, geheel in lijn met de staande praktijk van PC Nederland als het gaat om onwelgevallige zaken.
Haar verklaring bij voorbaat al in twijfel trekken is ook niet nodig. En zeker niet als die twijfel uitsluitend is gebaseerd op het feit dat de vrouw een druggebruikster is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Blijft staan dat een feit als verkrachting pas bewezen is als er genoeg bewijs is.
De vrouw een snol noemen is uiteraard niet nodig
Ze had zelf al aangegeven dat ze seks hadden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook niets, maar ik heb dat wijf wel eens gezien en je spoort echt niet als je daar je pik in steekt. Het waren geen vreemden van elkaar, zaten vaak samen te snuiven en zuipen, en het zou me niks verbazen dat dat ook wel eens uitliep op sex, en misschien had ze er na de laatste keer wel spijt van.
Ahh, nou kijk eens aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze had zelf al aangegeven dat ze seks hadden.
Dat hij niet spoort lijkt me geen discussiepunt toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook niets, maar ik heb dat wijf wel eens gezien en je spoort echt niet als je daar je pik in steekt. Het waren geen vreemden van elkaar, zaten vaak samen te snuiven en zuipen, en het zou me niks verbazen dat dat ook wel eens uitliep op sex, en misschien had ze er na de laatste keer wel spijt van.
Dus? Als je een keer seks met een persoon hebt gehad, is elke volgende keer zonder meer ook oke en is verkrachting onmogelijk? Een keer instemmen = altijd instemmen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze had zelf al aangegeven dat ze seks hadden.
Offtopic natuurlijk, maar je hebt helemaal gelijk.quote:
uiteraard kan dat wel, maar verkrachting bewijzen is heel moeilijk en in die situatie helemaal. Dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Offtopic natuurlijk, maar je hebt helemaal gelijk.
Als je een keer vrijwillig seks hebt gehad, kun je daarna nooit meer verkracht worden door de persoon waar je vrijwillig seks mee hebt gehad.
Solid logic...
Dat klopt. Maar dat is wat anders dan de "misschien had ze er na de laatste keer wel spijt van" gedachtengang van onze vriend hathor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
uiteraard kan dat wel, maar verkrachting bewijzen is heel moeilijk en in die situatie helemaal. Dat is gewoon een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |