Bedanktquote:
quote:
Past goed bij de uitslag van vanavondquote:
Ben er niet actief mee bezig, maar ik wens ze veel succesquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Past goed bij de uitslag van vanavond
Your turn, wie ben jij in Suitsquote:
Classicquote:
Ik dacht dat jij zo awewome was.quote:
Ik kijk dat nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar sst, ik wil KW als Suits-karakter zien.
Dat ben ik ook............uiteraard.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo awewome was.![]()
Maar goed, als ik iemand moest kiezen dan denk ik dat ik het meest op Trevor lijk.
Democratiequote:Op donderdag 21 maart 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Don't think soHey, kakkerlak, gefeli met Baudet
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dezelfde jukbeenderen en schouders als Enrique, of nog wat mooier maar dat valt me nu pas op![]()
Over de rest wil ik net niet hebben
Pffttt nou heb zin om de halve wereld te neuken en ik ben daar goed in dus kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Er hangt hier thuis ook zo'n sfeertje onder de mannen. Lente?![]()
Wrawwww
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttt nou heb zin om de halve wereld te neuken en ik ben daar goed in dus klopt
Je bent weer in vormquote:
Klopt maar pluk je wel uit de sloot, zit in mijn karakter, binnen een dag gelukkig en voel je jezelf een bijzondere vlinderquote:
Lief, maar vrouwen zijn geen vlinders, ik iig nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar pluk je wel uit de sloot, zit in mijn karakter, binnen een dag gelukkig en voel je jezelf een bijzondere vlinder
quote:
quote:
Ik hou van jouquote:
Echt een verschrikking, ik ging gelijk naar:quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 01:55 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja zie maar met jezelf in te reine te komen
Stel je niet aan, ik zit op de troon in hel johquote:
quote:Op [youtube][/youtube]vrijdag 22 maart 2019 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik zit op de troon in hel joh
Nee, dat denk ik ook niet, alleen wat is slechterquote:Op vrijdag 22 maart 2019 02:07 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt echt met geen mogelijk slechter zijn dan ik
Gewoon leven en proberen gelukkig te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 02:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet, alleen wat is slechter
Daar is niks slecht aan *sikequote:Op vrijdag 22 maart 2019 02:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon leven en proberen gelukkig te zijn.
ik zweer het je mijn eerste en laatste LSd trip , een microdot, 10x postzegel voelde net zoquote:
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zweer het je mijn eerste en laatste LSd trip , een microdot, 10x postzegel voelde net zo
en dat is niet gelogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |