Niet waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je twee mensen lang genoeg in een ruimte neerzet gaan ze vanzelf seks hebben.
Ik wilde je net koppelen aan je buttbuddie Thierryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Zoek maar een ander.
Thierry Baudet schijnt hetero te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik wilde je net koppelen aan je buttbuddie Thierry
de grootste " IK BEN GEEN HOMO" schreeuwers zijn meestal wel van de herenliefde. Ze komen er alleen wat later achter.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:48 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Thierry Baudet schijnt hetero te zijn.
Jij snapt het gewoon niet!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:49 schreef Vasilevski het volgende:
Echt een politieke meesterzet om je hele rechtervleugel finaal weg te jagen en dat aan de vooravond van de verkiezingen openlijk toe te geven. 4D chess.
Oh, je hebt er ook wat die zijn er al achter maar die zullen er nooit voor uitkomen. Ik denk dat er meer mannen homoseksuele gevoelens hebbem of ooit hebben gehad dan wij ons zelf kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
de grootste " IK BEN GEEN HOMO" schreeuwers zijn meestal wel van de herenliefde. Ze komen er alleen wat later achter.
Sjef?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:50 schreef Vlindur het volgende:
Hoe jitte die hûn ek alwer van Sybe Satelliet?
quote:
Daar moet je zelf voor zorgen knulquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:53 schreef Oscar. het volgende:
Met dit slap gelul haal ik mijn pensioen niet nee
Het is een zegen om dit schouwspel te mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:53 schreef Oscar. het volgende:
Met dit slap gelul haal ik mijn pensioen niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |