SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechts stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:30 schreef Rozevla het volgende:
Zo
Gestemd
![]()
M’n vrouw kon niet dus ik heb ook voor haar gestemd, ze wilde VVD![]()
Dus ik heb maar het juiste gedaan
2 keer FVD !!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik zag geen hondquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind hem zo grappig, dat koppie van die hond zegt het gewoon
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:36 schreef Chia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is ook leuk
OelalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Iedereen is tegen geweldquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Enige juiste![]()
Stop het moslim geweld!!!
Veelal moslims adoreren figuren als een Erdogan, en dus ook zijn werkwijze.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:36 schreef Chia het volgende:
[..]😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je vind dat hij de aanzoek moet doen?
Zo hoort het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vriendin van mij heeft zich een tijdje geleden verloofd, 2 dagen later trapte ze haar aanstaande het huis uit
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vriendin van mij heeft zich een tijdje geleden verloofd, 2 dagen later trapte ze haar aanstaande het huis uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |