SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechts stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:30 schreef Rozevla het volgende:
Zo
Gestemd
![]()
M’n vrouw kon niet dus ik heb ook voor haar gestemd, ze wilde VVD![]()
Dus ik heb maar het juiste gedaan
2 keer FVD !!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik zag geen hondquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind hem zo grappig, dat koppie van die hond zegt het gewoon
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:36 schreef Chia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is ook leuk
OelalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Iedereen is tegen geweldquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Enige juiste![]()
Stop het moslim geweld!!!
Veelal moslims adoreren figuren als een Erdogan, en dus ook zijn werkwijze.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:36 schreef Chia het volgende:
[..]😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je vind dat hij de aanzoek moet doen?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je vind dat hij de aanzoek moet doen?
is het het aanzoek?quote:
Zo hoort het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vriendin van mij heeft zich een tijdje geleden verloofd, 2 dagen later trapte ze haar aanstaande het huis uit
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vriendin van mij heeft zich een tijdje geleden verloofd, 2 dagen later trapte ze haar aanstaande het huis uit
behalve als het zijn huis was..quote:
Hee Buurquote:
Nou eh.. zo gaat het vaak wel hequote:
klopt, maar dan hoef ik het daar nog niet mee eens te zijn..quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. zo gaat het vaak wel he
drugsquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom besluiten mensen om hun gezicht te tatoeëren ?
Ik ben het met heel veel dingen niet eens..quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dan hoef ik het daar nog niet mee eens te zijn..
quote:
Heb ik ook, heb mijn wenkbrauwen laten doenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom besluiten mensen om hun gezicht te tatoeëren ?
Ja, maar dan zit er toch een bepaald verhaal achter, lijkt me?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee dit was haar huis, maar vond het zo bizar, de dag van verloving, allemaal felicitatie's op facebook en geluk wensen. En dan twee dagen later worden de spullen ingepakt
Dat vind ik net iets anders dan een traan of ster op je wang tatoeërenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb ik ook, heb mijn wenkbrauwen laten doen
Ik denk een op een stapeling van kleine irritatie's en dan komt de bekende laatste druppel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit er toch een bepaald verhaal achter, lijkt me?
ga in de politiekquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het met heel veel dingen niet eens..
Het voelde in elk geval niet dolletjes, dacht eerst nog aan de permanente make up, maar na de wenkbrauwen zag ik dan helemaal niet meer zitten, oogpotloodje is ook leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik net iets anders dan een traan of ster op je wang tatoeëren
Binnen 2 dagen vind ik wel vrij snelquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk een op een stapeling van kleine irritatie's en dan komt de bekende laatste druppel.
Ja, ik denk dat ik dan NSB 2019 op ga richtenquote:
sowquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dan NSB 2019 op ga richten
Nee, lijkt mij ook niet.. ik hou het wel bij een oogpotloodjequote:Op woensdag 20 maart 2019 08:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het voelde in elk geval niet dolletjes, dacht eerst nog aan de permanente make up, maar na de wenkbrauwen zag ik dan helemaal niet meer zitten, oogpotloodje is ook leuk
En ik denk dat jij het met veel punten eens zal zijnquote:
waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik denk dat jij het met veel punten eens zal zijn
Ze woonden natuurlijk al een poosje samen, moest wel lachen om de reactie van haar moeder, Ja dan kunnen we nu wel een borrel drinkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen vind ik wel vrij snel
zie jequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze woonden natuurlijk al een poosje samen, moest wel lachen om de reactie van haar moeder, Ja dan kunnen we nu wel een borrel drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |