Ik vind inderdaad ook dat als je die doorrekening dan bestrijdt je zelf ook met een goed onderbouwd betoog moet komen. Dat heb ik wat dit onderwerp betreft nog niet gezien van Baudet (of Wilders).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
cpb bedoel ik ook. Die heeft het klimaatakkoord helemaal doorgerekend. Zelf al mitsen en maren toegevoegd. Zal niet perfect zijn, maar ik vind het nogal laf om dat af te doen als onzin of zelfs leugens als je je eigen cijfers verzint en nergens je berekeningen onderbouwt
Ik neem die cijfers gewoon niet zo serieus van jou, sorry.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dan heb jij niet begrepen wat de strekking van mijn verhaal is en probeer je op selectieve wijze mijn eindpunt te weerleggen.
Jammer.
Die nuchtere Friezen zijn verstokte communisten? wat !quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Zipportal het volgende:
twitter:DePeilingen twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 21:59:06Grootste partij per provincie:Limburg: #FVDN-Brabant: #FVDZeeland: #CUSGPZuid-Holland: #FVDNoord-Holland: #VVD, #FVDUtrecht: #VVDGroningen: #GL, #SPFryslân: #CDADrenthe: #VVDOverijssel: #CDA, #FVDGelderland: #VVDFlevoland: #FVDPeiling: @:mauricedehond #PS19 https://t.co/qWSRfI0a59 reageer retweet
Nee, CDA.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die nuchtere Friezen zijn verstokte communisten? wat !
Groningers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Friesland is vrijwel altijd CDA/PVDA.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat mag, maar laat ik het dan om het af te sluiten proberen te verduidelijken. Prima als we het respectvol oneens blijven, maar dan is het misschien helderder wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem die cijfers gewoon niet zo serieus van jou, sorry.
Het klimaatakkoord helemaal doorgerekend? Ze hebben alleen doorgerekend wat uberhaupt door te rekenen viel en dan volgens mij ook nog enkel de punten die bijdragen aan het reduceren van de Co2 uitstoot. Volgens mij is dit akkoord ook extra/een verzwaring op een al eerder ingezette lijn dus de bedragen die genoemd worden zijn dan al sowieso niet de totaal kosten van het klimaatbeleid in zijn geheel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
cpb bedoel ik ook. Die heeft het klimaatakkoord helemaal doorgerekend. Zelf al mitsen en maren toegevoegd. Zal niet perfect zijn, maar ik vind het nogal laf om dat af te doen als onzin of zelfs leugens als je je eigen cijfers verzint en nergens je berekeningen onderbouwt
Bedankt voor je uitgebreide post, ik ga het morgen eens rustig lezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef -mosrednA het volgende:
Over de precieze getallen kun je eindeloos discussiëren, maar mijn punt blijft dat het gigantisch veel meer gaat zijn dan de 3 miljard die ze ons verkopen.
Dat is alles wat ik ermee wil zeggen.
Graag gedaan. Ga ik slapen nu, morgen 04:30 de wekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide post, ik ga het morgen eens rustig lezen.
Baudet zou er ook zijn. Maar die heeft afgezegd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:13 schreef Antaris het volgende:
Moraalridder Rutte even aan het woord bij Jinek & Paauw
Was te ver lopenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Baudet zou er ook zijn. Maar die heeft afgezegd.
Dit gaat zo'n zelfde chaos worden als met de LPF en de PVV in het begin... er komen ongetwijfeld een hoop incapabele en slecht gescreende gelukszoekers op het pluche te zittenquote:
Stem dan de partij waarvan de kamerleden niet hun zakken vullen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Toch lachen die mensen hier boven.
Nog vertrouwen in politiek?
Grappig. Dat mensen daar nog altijd in trappen.
Ach kunnen ze in Den Haag mooi zakken vullen. De burger trapt toch altijd weer in alle praatjes van elke partij.
Ik denk dat hij weinig zin had, aangezien hij dan toch van alle kanten wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Baudet zou er ook zijn. Maar die heeft afgezegd.
Ja en als je een beetje kerel bent ga je er wel gewoon zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:41 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig zin had, aangezien hij dan toch van alle kanten wordt aangevallen.
Ik denk eerder dat Baudet heeft besloten om niks meer te zeggen, want hij staat er op dit moment heel goed voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:41 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig zin had, aangezien hij dan toch van alle kanten wordt aangevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |